6 Temmuz 2017 Perşembe

Hotarubi no Mori e

anime
Spoiler İçermez.

Sevgili Moka'nın beni anime dünyasına sokmaya karar vermesiyle birlikte önerdiği ve benim izlediğim animeler listeme (sadece 2 tane) altın harflerle kazınan bir anime.
Aslında anime izlemeye önerilerle başlamıştım fakat zaman kısıtlığından dolayı yarıda bırakmak zorunda kaldım. Zaman buldukça devam edecektim fakat uzun bir süre ara verince izlediğim bölümlerde aklımdan uçup gitmiş. Sonrasında da yeni çıkan Kore dizilerine yönelmemle öylece bir köşede yeniden başlamamı bekliyorlar. Buralara nereden mi geldik şöyle ki bu anime sadece 1 bölümlük ve benim gibi vakti olmayan ama anime izlemek isteyenler için mükemmel bir tercih. Sadece 1 bölümcük olduğundan ve izleme zevki kaçmasın diye hakkında çok fazla bir şey yazamadım ama şiddetle tavsiye ediyorum .. 




Adı : Hotarubi no Mori e
Tür : Dram, Romantik, Fantastik
Bölüm Sayısı : 1
Süre : 44 dakika

Karakterler : Gin
Takegawa Hotaru

Konusu : Takegawa Hotaru küçük bir kız çocuğudur. Bir gün her yaz kalmaya geldiği büyük babasının evinin yakınlarında bulunan ve içerisinde gulyabanilerin yaşadığı söylenilen ormanda kaybolur.

Bir türlü yolu bulamayan Hotaru çaresiz bir şekilde ağlarken birden karşısında bir çocuk belirir. Bu Gin'dir. Gin'de bir gulyabanidir ama biraz farklıdır bir insan ona dokunursa yok olacaktır.

Böyle bir tanışmanın ardından Gin ve Hotaru arkadaş olurlar ..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz