22 Temmuz 2017 Cumartesi

Yeni Bir Başlangıç

Her ne kadar buraya yeni adım atmış bir blogger olmasam da yeni açtığım bloğumda yazacağım ilk yazım olduğu için oldukça heyecanlıyım. Bu yüzden bu yazıyı yazıp yayınlama kısmı birazcık uzun sürdü. Kelimelerimi bir türlü toparlayıp bir araya getiremedim ve sanırım bu konu heyecandan ziyada birazda uzun zamandır yazmıyor oluşumdan kaynaklı ama en kısa zamanda yepyeni yazılar yazarak yazmadığım o günlerin acısını çıkaracağım.



Yaklaşık 1 / 1 buçuk sene önce geçerli sebeplerden dolayı yazmaya ara verdim evet ama bu geçerli sebepler ortadan kalkalı epey bir zaman oldu aslında ama ben bir türlü yeniden yazı yazmaya başlayamadım. Sebeplerin, nedenlerin yerini bahaneler aldı yani ben fark etmeden öyle olmuş. Bunu fark ettiğim de bloğuma girdim ve bu sefer uzun uzun ana sayfama bakıp gerisin geri çıkmak yerine açtım gözüme kestirdiğim bazı yazılarımı okumaya başladım. Bir çoğunu artık beğenmediğimi fark ettim ve böyle bir durumda en doğrusu beğenmediğim yazılarımı silmekti tabi tek sorunum yazılarımla olsaydı eğer. Tasarımımla ilgili de içime sinmeyen şeyler vardı. Tüm bunlar beni buraya getirdi. Yeni bir blog açmaya karar verdim ve ilk bloğumu açarken de olduğu gibi yanımda olan ve desteğini hiç esirgemeyen güzel blogger Renkli Tırtıl ablama da yeri gelmişken bir de buradan teşekkür etmek istiyorum.

Çok basit kararlarda bile insan yanında olan ve ona destek veren birileri arıyor ki eski bloğumu öylece bırakıp yeni bir blog açmak benim için çok da basit olmadı. Özellikle karar verme ve yazıları silme aşaması beni epey bir zorladı. Ama her şeye rağmen sıvadım kollarımı önce tasarım konusuna el attım sonrada beğendiğim yazılarımı tek tek buraya taşıdım. Artık çok içime sinen yeni yazılar yazmak için sabırsızlandığım bir bloğum var, tıpkı ilk blog açtığım zamanlarda ki gibi. Şuan çok az takipçim de olsa bir kere bu yollardan geçtiğim için  bloğumun zamana ihtiyacı olduğunun farkındayım ve bu zamanı elimden geldiğince yeni ve güzel yazılarla doldurmaya çalışacağım.


18 yorum:

  1. Hoş geldin Merve, yeni yazılarında görüşmek üzere, hayırlı olsun kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Geri dönmene sevindim, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizleri yeniden gördüğüme sevindim, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. hep öyle oluyor değilmi önceden blogger olsan bile yeni blog açındaki o his hep aynı hoş geldin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hiç değişmeyen bir heyecan, hoş buldum :)

      Sil
  4. Yeni yazılarında buluşmak dileğiyle Merveciğim,hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  5. merve hoşgeldin yeni blogun çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Hoş geldiniz, başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldin Merve. Ben seni mürekkep izleri bloğundan görmüştüm daha önce ama yeni bloğunda buluşmak nasip oldu. :) Mail adresini verebilir misin diye sormak istedim bir de. Bloğunla ilgili bir şey soracağım. Eğer senin sorun olmazsa tabii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :) Sosyal medya hesaplarımdan veya Hangouts'dan bana ulaşabilirsiniz :)

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz