19 Ağustos 2017 Cumartesi

Kurban Bayramında İzlenebilecek Kore Dizileri 2

Bayram yaklaştığına göre bayram için dizi önerileri yazımı yazma zamanı gelmiş demektir hatta biraz geç bile kaldım. Bu tür yazılar yazmamdaki amaç aslında bayramda izlemelik dizi arayanların daha kolay ve topluca bir yazı bulabilmeleri. Bloğumda zaten bir çok dizi önerisi var evet, hepsini ayrı bir özenle yazdım fakat biraz eski diziler çünkü 2 senedir falan dizilerin hızına yetişemiyorum. Bu yüzden bu öneri yazısında izlediklerimin yanı sıra izleyemediğim ve yeni başlayacağım dizileri  de yazıyorum. Sonrasını da artık sizin seçimlerinize bırakıyorum. Umarım bu bayram keyifle izleyebileceğiniz dizileri burada bulabilirsiniz.

Goblin : İzlemeyen kaldı mı bilmiyorum ama eğer hala izlemeyenler varsa diye en başa Goblin'i yazayım dedim.
Dram, romantik ve birde fantastik, izlerken bütün duyguları yaşayabileceğiniz bir dizi.
Goblin gerçekten çok ayrı, izleyemeyenler için abartılıyormuş gibi gelebilir bana da öyle geliyordu ta ki başlayana kadar izledikten sonra sizde farkı anlayacaksınız.




Fight for My Way : She Was Pretty, Kill Me Heal Me gibi dizilerden beri Park Seo Joon'u izlemeyi seviyorum. Bu dizide epey bir sevildiğinden her yerde karşıma çıkıyordu ama bir türlü izleyememiştim. Bayram için dizi seçtim gibi ama bu bayram değilse bile bir ara mutlaka izleyeceğim.






School 2017 : Şu sıralar severek takip ettiğim güncel dizilerden bir tanesi. Diziyle ilgili yazım da blogda mevcut. Bence tam bayram da izlemelik. Detaylı bilgi...







Bride of the Water God : Güncel ve ilginç bir dizi. Bir webtoondan uyarlamaymış sanırım ve cidden webtoonlardan güzel işler çıkıyor. Webtoon okuma gibi bir alışkanlığım yok maalesef ama böyle uyarlama diziler ilgimi çekiyor.





Hwarang : Ben Muhteşem Kraliçe ve Saraydaki Mücevher dışında hiç tarihi dizi izlemedim ama dolu dolu kadrolarından dolayıda yeni tarihi diziler az biraz ilgimi çekmiyor değil. Benim izleyip izlemeyeceğim biraz muamma ama tarihi dizi severler içinde bir alternatif bulunsun dedim.



Weightlifting Fairy Kim Bok Joo : En yakın zamanda izlemeyi düşündüğüm dizilerden bir tanesi de bu dizi. Bayramda izlemesi güzel olacağını düşünüyorum.
Aklımda bayramda izlemek için seçtiğim iki dizi var. İki dizi benim için biraz çok o yüzden bir tanesini seçmem gerekiyor ama bu biraz zor olacak galiba.






Sensitive Boss / Introvert Boss : Bu yazım için dizileri karıştırırken denk geldim . Biraz ilgimi çekti açıkçası ve daha önce görmemiş olmamada şaşırdım. Bu bayram izlemeyi düşündüğüm  ve bir seçim yapmak zorunda kaldığım ikinci dizide bu dizi. Oyuncuları hiç tanımıyorum ama sıcak ve sevimli bir dizi olduğunu düşünüyorum.. Bu yüzden oyunculara alışmam kolay olacak gibi tabi eğer izlersem.







Strong Woman Do Bong Soon : Çok tatlı ve komik bir diziydi. Tabi tatlılıklar yanında başka olaylarda var ama onları izleyip görmelisiniz benim söylemem olmaz.
Dizinin isminden de anlaşıldığı üzere başrol kızımız Do Bong Soon çok sevimli bir oyuncu ilk kez bir dizide denk geldim ve ileride de izlediğim dizilerde görmeyi isterim.





  BONUS :
Seven First Kisses : Şimdi sıra şampiyonlar ligi gibi olan dizimizde. İlk gördüğümde oyuncu kadrosu beni küçük bir şoka uğratmıştı nasıldı yani hepsi aynı dizidemiydi ama işte öyle değilmiş teorik olarak hepsi aynı dizide ama hepsi ayrı bölümlerdeymiş. Zaten gerçek olamayacak kadar güzeldi.
8 bölümcük bir dizi olduğundan yukarıdan her hangi bir dizi seçmiş olsanız bile izlemek isterseniz araya katabilirsiniz.



Uzun uzun dizi izleyecek vakti olmayan için mini diziler : tık 

4 yorum:

  1. Fight for my way çok eğlenceliydii. :)
    Bayram için hoş bir liste olmuş,teşekkürler!

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir liste olmuş, ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz