24 Ağustos 2017 Perşembe

Meryem


Dizinin orijinal yani Kore versiyonu olan Secret Love'ı, Kill Me Heal Me dizisini izledikten sonra etkisinden çıkamayıp aynı baş roller yer aldığı için izlemiştim. Aslında tam izledim de denemez çünkü ilk bölümden sonra izlemeyi bırakmıştım. Dizi bana biraz fazla karanlık gelmişti ve birde o zamanlar dram pek sevmiyordum.
Meryem dizisinin de Secret Love adlı bir Kore dizisinden uyarlama olacağını duyduğumda diziyi çıkartamamıştım. Hatta hiç duymadım o diziyi falan demiştim. Sonra galiba internette denk gelince anlamıştım o dizinin o dizi olduğunu.
Diziyi hatırlayınca hemen gideyim Meryem'i izleyeyim olmadım. Dizi kendi kendisini izlettirdi. Şöyle ki yine televizyonda izleyecek bir şey bulamadığım bir gün biraz mecburluktan Meryem'i izledim 2.bölümüydü sanırım, konuyu genel olarak bildiğimden olayları anlamakta çok zorluk geçmedim ve bir baktım son reklamdayız.
Dizi gerçekten çok güzel ve akıcı gidiyor. Şimdilerde takip ettiğim sayılı dizilerden. Böyle güzel giderse sezona da taşınacağını düşünüyorum ve taşınırsa çok mutlu olurum.
Ben diziyi çok sevdim, sizinde izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim.




Adı : Meryem
Tür : Dram, Romantik
Yapım : TMC
Yönetmen : Mustafa Şevki Doğan
Senaryo : Emre Özdür
Kanal : Kanal D
Yayın Günü : Çarşamba
Yayın Saati : 20.00

Oyuncular : Ayça Ayşin Turan - Meryem Akça
Furkan Andıç - Savaş Sargun
Cemal Toktaş - Oktay Şahin
Açelya Topaloğlu - Derin Berker
Bestemsu Özdemir - Beliz Bilen
Uğur Çavuşoğlu - Yurdal Sargun
Serenay Aktaş - Burcu Aktar
Kenan Acar - Güçlü Tekiner
Sema Öztürk - Tülin Sargun


Konu : Meryem ve aşık olduğu adam Savcı Oktay yağmurlu bir akşam bir kaza yaparlar ve her şey o kazayla başlar.
O gece orada sadece basit bir kaza olmamıştır. Yerde yatan bir kadın olmasına rağmen Oktay, Meryem'e sadece varillere çarptıklarını söyler. Gerçek bir şekilde ortaya çıkar ve Meryem sevdiği adamı korumak için ve savcı olan sevdiğinin onu kurtaracağına inanarak suçu üstlenir.
Meryem cephesinde bunlar yaşanırken olayın birde diğer tarafı vardır. Meryem'in sözde çarptığı kızın nişanlısı Savaş. Savaş Meryem'den intikam alamaya yemin etmiştir.



2 yorum:

  1. Ben uyarlamasını pek sevemedim. Sanki yerine oturamayan bir şeyler var gibiydi..
    Ama kore olanını çok beğenerek izlemiştim. Oyuncular rollerinin hakkını vermiş yani. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben Kore versiyonunun tamamını izlemediğimden karşılaştırma yapamadım.

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz