31 Ağustos 2017 Perşembe

Renkli Tırtıl'dan Renkli Kargo

İnternet ortamının bana kazandırdığı ve iyi ki var dediğim Renkli Tırtıl abla ile ben daha blog açmayı bilmezken tanışmıştık.Ben şuan da ikinci bloğumda bu yazıyı yazıyorum ve yine bu bloğu açarken de en büyük destekçim oydu.
Kendisine ne kadar teşekkür etsem az olduğunu bildiğim için ona hediye maksatlı hoş şeylerden oluşan bir kutu hazırlamayı düşünüyordum. Hatta ufak tefek bir şeyler almaya da başlamıştım ama ben sınava hazırlanma sürecine girince bu durum bir düşünce olarak aldığım bir kaç şeyle birlikte öylece kalmıştı. Sonra Renkli Tırtıl abladan bir öneri geldi. Aslında bir bayram hediyeleşmesi yapabiliriz dedi. Zaten böyle bir girişim içerisinde olan ben için çok güzel bir öneriydi ve bayram hediyeleşmesi kulağa gerçekten çok hoş geliyordu.
Normalde Ramazan Bayramı için niyetlenmiştik ama o zamana bir şekilde kısmet olmadı. Nasip bu zamana yani Kurban Bayramı'naymış.


Renkli Tırtıl abla kutuyu kargoya verdiği anda heyecanlanmaya başladım. Hediye paketi açarken bile deli gibi heyecanlanan ve sabırsızlanan ben, bu sefer hediyemi açmak için 1 gün bekleyecektim. Saatler saatleri kovaladı, uyuduk uyandık ve ertesi gün öğle saatlerinde kargo elime ulaştı. Sıra açmaya gelmişti. Nazikçe kargo poşetini açmaya çalıştım. İlk denememden sonra açmak için biraz kaba kuvvet kullanmak zorunda kaldım. Tam başardım derken bir poşetle daha karşılaştım. (Renkli Tırtıl ablayla kutuların kapakları açılmasın, dışı zarar görmesin diye kutuları bir poşete daha koymuştuk.) O poşeti de kenara koyduktan sonra beyaz tüller ile bağlanmış üzerinde çiçek ve kelebek deseni olan bir kutuyla karşı karşıyaydım.


Kutunun kapağını açar açmaz karşıma sarı üzerinde yeşil bir süs olan hoş bir hediye paketi çıktı. Elime aldığımda kitap olduğunu anlamıştım ama nasıl bir kitaptı. Büyük bir merakla açtım ve çok sevdiğim yazarlardan biri olan Debbie Macomber'in Bay Mucize adlı kitabını gördüm. Yani yanımda alınsa bu kadar olamazdı. En kısa zamanda okumaya başlayacağım.
Ağzım kulağımda kitabı bir şekilde elimden kenara bırabildikten sonra kutudaki her şeyi yavaş yavaş çıkarmaya devam ettim. Hepsi büyük bir özenle paketlenmiş, hali hazırda paketi olanlarda renkli kurdelelerle süslenmişti. Hepsini açarken ayrı ayrı çok heyecanlandım gerçekten çok güzel ve ne hoş düşünülmüştü. O an neden benim aklıma gelmedi de dedim tabi içimden ama Renkli Tırtıl ablanın eline bu konuda su dökülemez.
Kutuya eklediği her şey çok çok güzeldi hatta bir çoğunu kullanmaya başladım bile. 



Bu hoş hediye ve her şey için kendisine birde buradan teşekkür etmek istiyorum. İyi ki varsın abla ❤️ 


Bu devirde gerçekten iyi insan bulmak çok zor, bulduğunuz zaman sıkı sıkı sarılın ve onu asla bırakmayın. 


4 yorum:

  1. Bayıldımm. ^-^ Çok hoş bir fikir olmuş hediyeleşmek. İyi günlerde kullanman dileğiyle! :)

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    Güzel günlerde kullan hediyeleri. Beğenip beğenmediğini merak edip duruyordum. Samimi duygularınla bu postu yazdığın için çok teşekkür ederim. Sende iyi ki varsın balım. Umarım her şey gönlünce olur. Seni Seviyorum. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmek ne kelime bayıldım :) Asıl ben teşekkür ederim abla :) ❤️

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz