30 Ağustos 2017 Çarşamba

Suspicious Partner


Spoiler İçermez.

Yakın zamanda izlediğim çoğu Kore dizisini olduğu gibi bu diziyi de İnstagram sayesinde keşfettim. Tek bir sahnesiyle izlemeye başladığım için ne dizide yer alan oyuncuları tanıyordum ne de konusunu biliyordum. Tek bildiğim komedi dizisi olduğuydu ama izlemeye başladıkça yanıldığımı gördüm. Dizi sadece komediden ibaret bir dizi değildi daha fazlası vardır.
Avukatlarla, savcılarla çevriliydi ve birde gizemli bir katilimiz vardı ve tüm bunlar birleşince işte tam benlik bir dizi oluyor.
İzleyeli epey olduğundan ve üzerine bir sürü dizi izlediğimden aklıma yazacak pek bir şey gelmedi ama eğer sizde benim gibi bu tür dizileri seviyorsanız kesinlikle izlemelisiniz.




Adı : Suspicious Partner
Tür : Romantik, Komedi, Gizem
Yönetmen : Park Sun Ho
Senaryo : Kwon Ki Young
Kanal : SBS
Yayın Yılı : 2017
Bölüm Sayısı : 40 ( Her biri 35 dakika / günde 2 bölüm )
Yayın Saati : Çarşamba - Perşembe 22.00
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore

Oyuncular : Ji Chang Wook - No Ji Wook
Nam Ji Hyun - Eun Bong Hee
Choi Tae Joon - Ji Eun Hyuk
NARA - Cha Yoo Jung
Lee Deok Hwa - Byeon Young Hee
Nam Gi Ae - Hong Bok Ja
Jang Hyuk Jin - Bang Gye Jang
Yoon bok In - Park Young Soon
Chansung - Jang Hee Joon
Kim Ye Won - Na Ji Hae
Heo Joon Seok - Woo Hee Gyu
Kim Hong Fa - Jang Moo Young
Dong Ha - Jung Hyun Soo

Konu : Hukuk Fakültesi'nden yeni mezun olan Eun Bong Hee, başarılı olmasına rağmen suçlulara karşı olan sert tavırları yüzünden pek sevilmeyen savcı No Ji Wook'un yanında staja başlar. Bu onun için kötü bir şey gibi görünsede, yaşadığı bir talihsizlik sonucu cinayetle suçlanarak hapse atılınca suçlulara karşı olan sert tavırlarıyla tanınan No Ji Wook'umuz ona inanır ve mahkemede onu korur.
O mahkemeden sonra ikisinin hayatı da tepe taklak olur, ta ki tekrar bir araya gelip gerçek suçluyu birlikte aramaya başlayana kadar.



4 yorum:

  1. Ben de böyle dizileri seviyorum, listeme ekledim. Teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  2. İzlemedim bu diziyi. Bayramda izlemelik bir dizi önerisi olmuş,teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) İyi seyirler :)

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz