15 Eylül 2017 Cuma

Bizim Hikaye


Shameless uyarlaması, ilk ismi Utanmazlar olarak belirlenen ama şu an ki ismi Bizim Hikaye olan ve duyulduğundan beri oldukça çok konuşulan dizimizin dün itibariyle ilk bölümü yayınlandı.
Bu diziyi uzun zamandır büyük bir merakla ve dört gözle bekliyordum. Bu büyük bekleyişimin nedeni ne çok da farklı olmayan konusu ne de Shameless uyarlaması olmasıydı. Zira Shameless'ı hiç izleme fırsatım olmadı bu yüzden benim için uyarlama olması pek bir şey ifade etmiyor. Bu yüzden bu yazımda da her hangi bir karşılaştırma yapamayacağım.
Benim bu diziyi bu kadar merakla bekliyor oluşum tamamen başrol oyuncuları birbirlerine çok yakıştırmam ve bu uyumu izlemek için  sabırsızlanıyor olmamdı. Sizce de çok yakışmıyorlar mı ?
Tabi ki sadece başrolleri çok yakıştırıyor olmam değil beni bu yazıyı yazmaya getiren şey. Dizinin kendisini de genel olarak oldukça beğendim. Dizide ki herkesin bir hikayesi var ve bu da diziye komedinin yanında ufakta olsa bir derinlik katıyor bence. Ben gelecek bölümlerde neler olacağını merakla bekliyor olacağım. Sizinde bir bakmanızı tavsiye ederim.


Adı : Bizim Hikaye
Tür : Romantik, Komedi, Dram
Yapım : MED Yapım
Yönetmen : Serdar Gözelekli
Senaryo : Hatice Meryem, Banu Kiremitçi Bozkurt
Kanal : FOX TV
Yayın Günü : Perşembe
Yayın Saati : 20.00

Oyuncular : Hazal Kaya - Filiz
Burak Deniz - Barış
Reha Özcan  - Fikri
Yağızcan Konyalı - Rahmet
Nejat Uygur - Hikmet
Zeynep Selimoğlu - Kiraz
Alp Akar - Fikret
Ömer Sevgi - İsmet

Konu : Yıllar önce eşini, çocuklarını terk etmiş bir anne, bir gün ayık gezmeyen alkolik bir baba ve kendileri için mücadele veren 6 çocuk. Çocuklardan en büyüğü olan Filiz kardeşlerine hem annelik yapmış hemde babalık. Onun için her şey zaten yeterince güçken bir gün karşısına Barış çıkar. Hayatı bu kadar karışıkken bir de bu karışıklığa duyguları eklenir.
Bakalım ileride bu güçlü 6 çocuğu, her şeye rağmen kızamadıkları babalarını ve bir şekilde hayatlarına dahil olmak isteyen Barış'ı neler bekliyor.




6 yorum:

  1. Ben cok begendim diziyi🙋Ozellikle jenerigini...Merakla diger bolumleri bekliyorum,izleyecegim😊...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende jenerik müziğini çok beğendim yazmayı unutmuşum :)

      Sil
  2. Ben fragmanı izledim ama pek cazip gelmedi dizi.. Kore dizileri ile idare ediyorum şu sıralar. ^-^

    YanıtlaSil
  3. aaaa bizim hikaye shameless mıymış ay saol yaa bilmiyodum izliycem tabii. shameless geçen yıl izledim. müthiş dizi artık efsane oldu. izlemelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde Shameless izleyenler Bizim Hikaye'yi pek sevmiyor, sen beğenecek misin bakalım :)

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz