17 Eylül 2017 Pazar

Circle

Spoiler İçermez.

Her ne kadar fantastik dizileri izlemek ve gerçekten sevmek istesem de bir türlü bunu başaramadım. Fantastik yapımlarda ki hayal gücüne büyük bir hayranlık duyuyorum ama ne zaman fantastik bir diziye başlasam, hep bir şekilde yarım kaldı. Ta ki bu diziyi izleyene kadar.
Severek takip ettiğim bir hesap, bu diziyi paylaşarak, çok sevdiğini ifade eden cümleler kullanmıştı. Daha önce bu diziyi hiç duymadığımdan ve diziyle ilgili kullanılan güzel cümlelerin de etkisiyle, merak edip hemen koşup baktığımda, fantastik bir dizi olduğunu ve sadece 12 bölümden oluştuğunu görünce izlemeye başladım.
Dizi biraz günümüz birazda 2037'de geçiyor. Başından sonuna kadar her şeyiyle çok iyi düşünülüp, kurgulanmış ve gerçekten güzel sunulmuş. Her bölümünü büyük bir merakla ve heyecanla izledim. Bloğumda yazmak için sabırsızlanıyordum ama her yeni bölümde beni biraz daha şaşırttığı için olayları tam çözemeden yazmak istemedim.
Şüphesiz izlediğim en güzel Kore dizilerden biriydi. İzlemenizi kesinlikle tavsiye ederim.


Adı : Circle : Two Worlds Connected
Tür : Bilim Kurgu, Fantastik, Gizem
Yönetmen : Min Jin Ki
Senaryo : Kim Jin Hee, Yoo Hye Mi, Ryoo Moon Sang, Park Eun Mi
Kanal : tvN
Yayıl Yılı : 2017
Bölüm Sayısı : 12
Yayın Saati : Pazartesi - Salı 23.00
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore

Oyuncular : Yeo Jin Goo - Kim Woo Jin
Kong Seung Yeon - Han Jung Yeon
An Woo Yeon - Kim Beom Gyoon
Seo Hyun Chul - Hong Jin Hong
Kim Joong Ki - Kim Kyu Cheol
Kim Kang Woo - Kim Joon Hyuk
Lee Gi Kwang - Lee Ho Soo
Oh Eui Sik - Lee Dong So
Kwon Hyuk Soo - Dedektif Oh
Min Sung Wook - Lee Hyun Seok
Nam Myung Ryul - Yoon Hak Joo
Yoo Young - Sekreter Shin

Konu : Bir uzaylının Dünya'ya geldiği günden başlayan dizimiz günümüz ve 2037'de geçmektedir.
Dünyamıza gelen bu uzaylının farkında olmadan beraberinde getirdiği teknolojinin bir grup kötü niyetli bilim adamının eline geçmesiyle, en başta 2 kardeşin ve ileride tüm insanlığın hayatını değişir.



İzleme Linki : Circle

6 yorum:

  1. W'yi izlemiştim en son fantastik konu olarak. Buna da bir bakmak lazım . :)

    YanıtlaSil
  2. Şu an fantastik dizi olarak Do bong soon seyrediyorum bunuda listeye ekleyeyim .
    Instagam çekilişime beklerim :)
    ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin, bende Do Bong Soon'a başlayacağım inşallah :) Çekiliş için geç kaldım sanırım :)

      Sil
  3. Ya bu dizi çok dikkatimi çekmişti daha önceden şimde sende övünce izlemek şart oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy umarım izler ve beğenirsin :)

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz