11 Temmuz 2017 Salı

Fifteen Years of Waiting for Migratory Birds / Çin

Azıcık Spoiler İçerir.

Tayland, Tayvan derken artık Çin dizilerine de göz kırpmış bulunmaktayım.
İlk Kore dizileri izlemeye başladığım zamanlarda lise dizileri çok hoşuma giderdi. Sonra zamanla başka türlere yöneldim. Fakat bu dizi benim için bir geri dönüş oldu diyebilirim. Özlemişim lise dizilerini.
Dizinin çevirisi Cuma günleri geliyor ve şu ana kadar 5 bölüm yayınlandı. Bu aralar  favori dizim. Arkadaşlarıma falan sürekli bu diziden bahsediyorum. Tabi dizinin ismini soranlara resmini çekip atıyorum zira hala ezberleyemedim. Meraktan çatlıyor ve Cuma gününü iple çekiyorum. Normalde 4-5 bölümde bir diziyi çözmüş olurum ama bu dizide hala oturtamadığım bazı şeyler var yani basit bir lise dizisi değil.
Çoğunlukla geçmişte ve azıcıkta günümüzde ilerliyor dizi. Li Li ve Pei Shang Xuan'a bayıldım. Dizinin her sahnesi eğlenceli.
Dil olayına da iyice alıştım artık. Kulağıma hiç tuhaf gelmiyor. Bu konuda endişe edenler olduğunu biliyorum ama insan izleye izleye alışıyor. Önemli olan dizinin güzelliği.

İzlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.

U Prince Series : The Handsome Cowboy / Tayland / Mini Dizi

Spoiler İçermez.
Kısa bir zaman önce Renklitırtıl'ın ön ayak olmasıyla, Kore dizilerinin dışına çıkıp farklı Asya dizilerini de izlemeye başladım ve çok geçmeden de ilgi alanıma girmeyi başardılar bu diziler.
Artık izlediğim diğer dizilerin dışında mutlaka 1 yada daha fazla farklı ülkelere ait Asya dizileri takip eder oldum. Şuan takip ettiğim dizilerden bir tanesi de bir Tayland dizisi olan The Handsome Cowboy.
U-Prince adlı serisinin ilk dizisi.
U-Prince Tayland'ın en havalı uluslararası üniversitesi IUCA (Orta Asya Uluslararası Üniversitesi) 'in 12 ayrı fakültesini temsil eden, 12 yakışıklı erkekten oluşan topluluğun ismi.
Bu seri 12 ayrı diziden oluşacakmış. Muhtemelen hepsi mini dizi tarzında olur. Ama hepsini izleyebilir miyim hiç bilmiyorum.
İlk dizimizin ana karakteri Ziraat Fakültesinden Sibtis. O bir playboy, kötü çocuk aynı zamanda da bir kovboydur.
Dizi daha çok yeni olduğundan ve mini bir dizi olduğundan daha fazla bir şey yazamayacağım. 
Özellikle Tayland dizilerine başlamak isteyen ama kararsız kalan arkadaşlar var ise bu mini diziye bir şans vermelerini tavsiye ederim.
Bende daha çok yeni bir izleyici olduğumdan başlangıç için iyi bir seçim mi bilemem ama mini bir dizi olduğundan sıkılmazsınız diye düşünüyorum.

Kiss The Series / Tayland


Spoiler İçermez.
Yine yeni bir Tayland dizisi ile geldim. Aslında bu yazıyı 1 hafta önce yazacaktım ama üşengeçlikten ertele ertele bu günü buldu yazmam.
Daha çok yeni bir dizi olmasına rağmen şimdiden favori dizilerimden olmayı başardı. İzlemesi o kadar keyifli geliyor ki bir bakmışım bitmiş. Yani o 1 saat bu diziyi izlerken bana oluyor 10 dakika. Şuan abarttığımı düşünebilirsiniz ama inanın öyle. Bir bakıyorum dizinin sonuna gelmişim. Diyorum ne ara bitti. Ama tabi izlerken sıkılan birisi olduğunu da biliyorum bu yüzden bu keyifli izleme hususunda garanti veremeyeceğim. Kişiden kişiye değişebilir. 
Dizide 2 çiftimiz var. Biri okul çiftimiz diğeri ise ofis çiftimiz. 2 dizi bir arada gibi. Çok tatlılar. Ben 2 çiftide çok seviyorum. Bu nadir görülen bir durum benim için. Tabi sinir olduğum karakterlerde yok değil ama işte onlarada katlanıyorum bu güzel çiftler hatırına.

Ciddi anlamda çok sevdiğim ve çevirisini dört gözle beklediğim bir dizi. Bakmayın yazısını bu kadar geç yazdığıma üşengeçliğimden oldu hep. İzlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.

Devil Lover / Tayland


Azıcık Spoiler İçerir.

Bugün bloğumda bir ilk olarak sizlere bir Tayland dizisinden bahsetmek istiyorum. Aslında bu sadece blog için değil benim içinde bir ilk çünkü daha önce hiç Tayland yapımı bir dizi izlememiştim. Aslında hiç de izlemeyi düşünmemiştim. Ama Renklitırtıl'ın önerisi ile başladım.

Diziyi sevmem için 1 bölüm dahi yetti.
Özellikle oyunculara bayıldım. Şuan favorim Kirin. Bana çok sempatik geldi ^^
Tatliş bir esas kızımız, tatlı ama bir o kadar gizemli 2.kızımız ve birde gizemli bir düşmanımız var ama onun henüz kim olduğu bilinmiyor. Ben ona siyah kapüşonlu diyorum :))

Esas oğlanımız Sora'ya gelecek olursak .. Sora birazcık saftirik ama çok tatlı ^^ Bir esas oğlanın taşıması gereken bütün özelliklere sahip :))

Dizi hem güldürüyor, hem üzüyor birazda merak uyandırıyor. Şuana kadar 4 bölüm yayınlandı ve ben 5.bölümü iple çekiyorum zira Sora'nın hikayesi daha yeni başlıyor.
Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum, eğer benim gibi hiç Tayland dizisi izlemediyseniz bu dizi güzel bir adım ..

Refresh Man / Tayvan


Spoiler İçermez.

Yine Renklitırtıl'ın önerisi ile yepyeni ve çok güzel bir diziye başladım. Bir Tayvan dizisi.
Bu dizi benim ilk Tayvan dizim ve eğer hepsi bu dizi kadar güzel ise son olmayacağı kesin.
Diziyi oldukça çok sevdim hatta daha başladığı ilk dakikada. Bu durum birazda türünün komedi olmasından kaynaklı diyebilirim. Çünkü artık her dizi yorumumda da belirttiğim gibi komedi türündeki dizileri çok çok seviyorum. Özellikle de başarılı bir yapım ise.
Dizi bu anlamda bütün beklentilerimi karşıladı.
Oyuncuların hepsi birbirinden sempatik. Her karakterin kendine özgü özelliklerinin olması ve bütün bu karakterlerin bir çatı altında toplanması diziye ayrı bir eğlence katıyor.
Başrol iki oyuncumuz ve aralarındaki tatlı didişmeler de diziyi tam anlamıyla puding tadında bir dizi yapıyor.

Flashbacklerinde bile çok eğlendiğim bu diziyi izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.

My Amazing Boyfriend / Çin

Azıcık Spoiler İçerir.

Genelde ben izlediğim dizileri bitirince yazısını yazıyordum. Böylelikle hem yazacak daha çok şeyim olur, hemde dolu dolu bir yazı olur diye düşünürdüm. Fakat bu yüzden size dizileri daha geç haber verdiğimi düşünmeye başladım. Ve artık dizileri keşfettikten hemen sonra yazmaya karar verdim. Bu şekilde size daha çok yararım olacağını düşünüyorum.
Nitekim bu dizi de güncel bir dizi. Şu an sadece 3 bölüm yayınlandı. İlk bölümü izlediğimde çok korktum ama ilerleyen bölümlerinde komik olacağını düşündüğüm için devam ettim.
Düşündüğüm gibi dizi ilk bölüm sonrası komik bir hal aldı. Komik olmasının yanı sıra dizi, daha akıcı bir hale geldi ve eğlenceli bulmaya başladım.
Başrol kız şansız ama çok eğlenceli, başrol erkek ise gizemli ama bir o kadar da korkutucuydu.
Dizinin işleyişine göre dizi ilerledikçe dram türünün de işleneceğini düşünüyorum. Dizinin işleyişinde karanlık bir taraf  daha var ve bu kısım aydınlandığında neler olacak merak ediyorum. Dizi de iki dikkat çeken unsur vardı.
Biricisi dizi, izleyici tarafından Man From the Stars adlı Kore dizisine benzetildi. İkincisi ise; başrol erkeğin Koreli olmasıydı.

Vaktiniz varsa ilgi çekici ve merak uyandıran bu diziyi izlemenizi tavsiye ederim.

Tasarım : Merve Canbaz