9 Temmuz 2017 Pazar

Assalamualaikum Beijing

 Azıcık Spoiler İçerir.

Uzun bir süredir listemde olan fakat bir türlü izleyemediğim filmi sonunda izleyebildim. Hatta şuan açıp yeniden izleyebilirim.
Filmi çok çok sevdim. Bu kadar sevmişken de bir yazı yazmamak olmazdı. 
Aslında ben çok fazla film izlemeyi sevmiyorum çünkü bittiğinde bir şeyler yarım kalmış gibi hissediyorum. Tadı damağımda kalıyor. Bu filmde de bunu yaşadım ve bulduğum ilk fırsatta yeniden izleyeceğim.
Filmin bir kısmı Endonezya'da bir kısmı da Pekin'de (Çin) geçiyor. İsmindeki Beijing'de Pekin demekmiş. İtiraf ediyorum ben kızın adı sanıyordum. ^^
Tür olarak dram yazmasına rağmen ilk başlarda bu konuda hiç renk vermeyen gayet neşeli ilerleyen film sonlara doğru sizi birazcık ağlatabilir ama finalde insanın içinde bir umut ışığı, bir mutluluk bırakıyor diyebilirim.
Beni çok etkileyen bu filmi izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. Aramak için uğraşmayın diyede izleme linkini hemen aşağıya bırakacağım. Zaten ortalama bir bölümlük dizi süresinde. Umarım izler ve beğenirsiniz.



Adı : Assalamualaikum Beijing
Tür : Dram, Romantik
Yönetmen : Guntur Soeharjanto
Senaryo : Alim Sudio
Yayın Yılı : 2014
Süre : 95 dakika
Dil : Indonesian
Ülke : Endonezya

Oyuncular : Revalina S.Temat - Esma (Ashima ^^)
Revalina S.Temat - Zhong Wen


Konusu : Esma düğününden bir gün önce nişanlısının onu aldattığını öğrenir ve düğünü iptal eder. Olaydan bir süre sonra gazeteci olan Esma çalışmak için Endonezya'dan arkadaşının yanına Pekin'e gelir. Bir gazetede köşe yazarı olarak çalışacak olan Esma Pekin'i gezecek ve gözlemlerini gazetedeki köşesine aktaracaktır. (Köşe yazısının adı Assalamualaikum Beijing ) 
Bu süreç içerisinde bir gezi rehberi olan Zhong Wen ile tanışır. Zhong Wen Esma'ya Çin'i anlatırken bir yandan da Esma Zhong Wen'e İslamı anlatmaktadır. Neredeyse her günlerini birlikte geçiren bu ikili zamanla birbirlerinden hoşlanmaya başlarlar. Fakat her şey çokta iyi gitmeyecektir...



İzleme Linki : Assalamualaikum Beijing

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz