11 Temmuz 2017 Salı

Cheese in the Trap


Azıcık Spoiler İçerir.

Aslında izlemek istediğim bütün dizilerden spoiler üstüne spoiler yediğimden pek de dizi izleyesim olmayan bir dönemde Renklitırtıl'ın önerisi ile güpgüncel bir diziye başladım. Ben başladığımda dizi 4.bölümde falandı ve ben ilk kez o gün görmüştüm diziyi.
Esas kızımızın tatlılığı, esas oğlan ve 2.oğlanımız falan her şey çok güzeldi ve bayıla bayıla izlemeye devam ettim ve en beğendiğim dizilerden bir tanesi oldu.

 Dizinin son bölümü de yayınladı ve bu benim için artık dizi ile ilgili yazımı yazabilirim demek.
Bir diziyi bitirince, yazacağım daha dolu şeylerim oluyor ve en önemlisi sonunu biliyorum. Fakat bu dizinin sonunu biliyor olmama pek sevinemedim açıkçası. 12.bölümde yarıda bırakmak zorunda olmama rağmen büyük umutlarla final bölümünün son kısmını izledim ve hüsran .. Bir kaç dizide daha bunu yaşamıştım fakat insan alışamıyor. Yani neden ? 
Neyse yazıyı daha dramatik hale getirmeden tanıtıma geçeyim.



Adı : Cheese in the Trap
Tür : Romantik - Komedi, Gençlik
Yönetmen : Lee Yeon Jung
Yazar : Soon Ggi (orjinal karikatür)
Kanal : TVN
Bölüm Sayısı : 16
Yayın Tarihi : 1 Mart 2016
Yayın Saati : Pazartesi - Salı 23:00
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore

Oyuncular : Park Hae Jin - Yoo Jung
Kim Go Eun - Hong Seol
Seo Kang Joon - Baek In Ho
Lee Sung Kyung - Bek In Ha
Nam Joo Hyuk - Kwon Eun Taek
Park Min Ji - Jang Bo Ra
Son Byung Ho - Yoo Young Soo
Ahn Kil Kang - Hong Jin Tak
Yoon Bok In - Kim Young Hee
Kim Hee Chan - Hong Joon
Lee Woo Dong - Heo Joon Seob
Kim Ki Bang - Kong Joo Yong
Moom Ji Yoon - Kim Sang Cheol
Oh Hee Joon - Ha Jae Woo
Ji Yoon Ho - Ha Jae Woo
Ji Yoon Ho - Oh Young Gon
Yoon Ji Won - Son Min Soo
Cha Joo Young - Nam Joo Yeon
Yoon Ye Joo - Kang A Young



Konusu : Hong Seol kendi halinde şeker mi şeker bir kızdır. Yoo Jung, Hong Seol ile aynı okulda olan, herkes tarafından sevilen, yakışıklı, popüler ve nazik bir öğrencidir.  En azından herkes öyle sanmaktadır. 

Gelişen bir takım olaylardan sonra Yoo Jung, Hong Seol'dan hoşlanmaz ve onu sürekli zor durumlara sokar, başına bela açar ve ona kötü davranır. Ama tabi etrafta ikisinden başka kimse yokken..

Bir gün ilginç bir şekilde Yoo Jung, Hong Seol'a iyi davranmaya başlar hatta onunla vakit geçirmek ister. Seol daha Yoo Jung'un bu yeni sevecen haline alışamamışken birden Yoo Jun'dan çıkma teklifi alır. Ve dizi başlar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz