7 Temmuz 2017 Cuma

D&R Alışverişim

Takip ettiğim bir İnstagram kullanıcısının bir paylaşımında gördüğüm bloknota aşık olmamla D&R'ın internet sitesine koşmam bir oldu.
Aslında D&R'ın mağazasında gezmek beni çok daha mutlu etse de bize en yakın D&R'ın arabayla 20-25 dk. uzaklıkta olması ve havalarında epey bir sıcak olmasından dolayı en iyisinin internet üzerinden almak olduğuna karar verdim.
Sadece bloknotu alıp çıkacaktım ki aklımda olan bir kaç şeye de bakmadan (almadan) edemedim.
Çok güzel kitap indirimleri de vardı ama ben hakkımı kırtasiye ürünlerinden yana kullandım. Çünkü henüz son aldığım kitapları dahi okuyamadım. Ne olacak bu tembelliğim hiç bilmiyorum. Neyse yazıyı bir iç dökme yazısına çevirmeden aldıklarımdan bahsedeyim.




İlk olarak bu alışverişimde en beğendiğim parça olan pembe puantiyeli küçük defterden bahsedeyim. Normal bir deftere benziyordu aslında ama çok daha kaliteli geldi bana. Şuan içerisine ne yazacağıma karar vermedim ama şimdiden yenisini alma düşüncesi içerisindeyim. Ürün için tık

Stabilo'yu bilmeyen yoktur herhalde diye düşünüyorum. Çok fazlada seveni var. Ama ben onlardan değilim. Sadece tüp şeklinde olduğu için ilgimi çekti kalemler. Kullanmayı en sevdiğim 3 rengini aldım ama henüz kullanamadım. Ürünler için tık



Geldik bu minik alışverişimin esas ürününe. Bu tür şeyleri çok seviyordum ama daha önce hiç Türkçe olanını görmemiştim. Bayıldım. Haftalık, diyet vs. için olanlarıda var. Bir bakın derim. Ürün için tık


Benim minik D&R alışverişim böyleydi. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz