11 Temmuz 2017 Salı

Doctors

Spoiler İçermez.

Aslında bu yazıyı bir hafta önce yazacaktım fakat yazmadan önce bir kaç bölüm daha izlemek istedim.
Dizilere verdiğim uzun aradan sonra yeni dizi arayışına girmiştim ki bu diziyi buldum. Aslında dürüst olmak gerekirse ilk gördüğümde pekte ilgimi çekmemişti. Ta ki İnstagram'da PSH'nin aksiyon dolu o sahnesini görene kadar.
O andan sonra bu diziyi izlemeliyim dedim ve diziye başladım. İyi ki de başlamışım. Süper bir dizi. 
PSH'nin Flower Boy Next Door ve Pinocchio dizilerinden sonra en sevdiğim hallerinden birisi diyebilirim.
Ekip dizilerini çok daha fazla sevebiliyorum çünkü baş rollerin yanı sıra ekipteki diğer insanlarda diziye neşe katıyorlar. Doctors'da bu dizilerden biri.
Kesinlikle izlemelisiniz.



Adı : Doctors
Tür : Dram, Romantik, Komedi, Medikal
Yönetmen : Oh Choong Hwan
Senaryo : Ha Myung Hee
Kanal : SBS
Bölüm Sayısı : 20
Yayın Yılı : 2016
Yayın Saati : Pazartesi - Salı 22.00
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore

Oyuncular : Park Shin Hye - Yoo Hye Jung
Kim Rae Won - Hong Ji Hong
Lee Sung Kyung - Jin Seo Woo
Yoon Gyun Sang - Jung Yoon Do
Ji Soo - Kim Soo Chul
Kim Young Ae - Kang Mal Soon
Jung Hae Kyun - Yoo Min Ho
Park Ji A - Lee Ga Jin
Han Bo Bae - Yoo Yoo Na
Moon Ji In - Chun Soon Hee
Lee Ho Jae - Hong Doo Sik
You Da In - Jo In Joo
Jeon Kuk Hwan - Jin Sung Jong
Eom Hyo Seop - Jin Myung Hoon
Yoon Hae Young - Yoon Ji Young
Jang Hyun Sung - Kim Tae Ho
Kim Gang Hyun - Kang Kyung Joon
Baek Sung Hyun - Pi Young Kook
Jo Hyun Sik - Ahn Joong Dae
Kim Min Suk - Choi Kang Soo
Jung Jin - Baek Ho Min
Lee Sun Ho - Jung Pa Ran
Choi Sung Jae - Hwangbo Tae Yang
Pyo Ye Jin - Hyun Soo Jin
Ji E Suu - Yoo Byeol

Konusu : Dizi geçmişinde bir çok zorluk yaşayan, üzerine birde yanında yaşadığı babaannesini kaybeden ama yılmayıp yıkılmayıp çok alışarak başarılı bir doktor olan Yoo Hye Jung ( Park Shin Hye) etrafında dönmektedir.


İzleme Linki : Doctors

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz