9 Temmuz 2017 Pazar

En Sevdiğim Hintçe Şarkılar


Bugün sizlerle çok geç keşfettiğim ama keşfettikten sonrada dinlemekten vazgeçemediğim Hintçe şarkıları paylaşacağım.
Hintçe şarkıları ilk olarak bende herkes gibi izlediğim filmlerle keşfettim. Aashiqui 2  bu filmlerden en önemlisi. Müzikal bir film olduğundan bir sürü şarkı keşfetmiştim. Sadece eğlenceli, danslı şarkılarda değilde slow şarkılarda da süper olduklarını gördüm.
Sonra Hint dizileri ile karşılaştım. İlk dizilerin jenerik müziklerini dinlemekle başladığım bu serüvende onlarca şarkı keşfettim. Tabi ki dizilerin İnstagram fan sayfalarını da es geçemem. Onlarda bu keşif dönemimde bana haberleri olmadan çok yardımcı oldular.
Şuan müzik listemin büyük bir kısmı Hintçe şarkılardan oluşmakta ve dinle dinle bıkmıyorum bu şarkılardan. Özellikle yolculuklarda dinlemek en bi sevdiğim.
Umarım sizde aşağıda çok seveceğiniz bir şarkı bulabilirsiniz.



Sanam - Duaa (ft. Sanah Moidutty) tık

Mohd. Irfan - Banjaara (Ek Villain) tık

Arjit Singh - Hamdard (Ek Villain) tık

Ankit Tiwari & Shraddha Kapoor - Galliyan (Ek Villain) tık

Aditya Roy Kapoor & Parineeti Chopra - Rangreli tık

Priya Saraiya & Divya Kumar - Sun Saathiya tık

Arjit Singh - Tum Hi Ho (Aashiqui 2) tık

Ankit Tiwari - Sunn Raha Hai (Aashiqui 2) tık

Palak Muchhal & Arjit Singh - Chahu Main Yaa Naa tık

Rahat Fateh Ali Khan - O Re Piya tık

Akon - Chammak Challo tık

Saurabh Kalsi - RangRasiya Jenerik Müziği tık



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz