11 Temmuz 2017 Salı

Fifteen Years of Waiting for Migratory Birds / Çin

Azıcık Spoiler İçerir.

Tayland, Tayvan derken artık Çin dizilerine de göz kırpmış bulunmaktayım.
İlk Kore dizileri izlemeye başladığım zamanlarda lise dizileri çok hoşuma giderdi. Sonra zamanla başka türlere yöneldim. Fakat bu dizi benim için bir geri dönüş oldu diyebilirim. Özlemişim lise dizilerini.
Dizinin çevirisi Cuma günleri geliyor ve şu ana kadar 5 bölüm yayınlandı. Bu aralar  favori dizim. Arkadaşlarıma falan sürekli bu diziden bahsediyorum. Tabi dizinin ismini soranlara resmini çekip atıyorum zira hala ezberleyemedim. Meraktan çatlıyor ve Cuma gününü iple çekiyorum. Normalde 4-5 bölümde bir diziyi çözmüş olurum ama bu dizide hala oturtamadığım bazı şeyler var yani basit bir lise dizisi değil.
Çoğunlukla geçmişte ve azıcıkta günümüzde ilerliyor dizi. Li Li ve Pei Shang Xuan'a bayıldım. Dizinin her sahnesi eğlenceli.
Dil olayına da iyice alıştım artık. Kulağıma hiç tuhaf gelmiyor. Bu konuda endişe edenler olduğunu biliyorum ama insan izleye izleye alışıyor. Önemli olan dizinin güzelliği.

İzlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.




Adı : Fifteen Years of Waiting for Migratory Birds
Tür : Gençlik, Okul, Romantik, Dram, Komedi
Yönetmen : Ke Han Chen
Senaryo : Jin Guo Dong
Kanal : Hunan YV
Bölüm Sayısı : 24
Yayın Yılı : 2016
Dil : Çince
Ülke : Çin

Oyuncular : Zhang Ruo Yun - Pei Shang Xuan
Sun Yi - Li Li
Deng Lun - Liu Qian Ren
Sophie Zhang - Han Yi Chen
Li Zong Lin - Daniel
Mikan Liu - Li Jun
Dai Chao - Qiu Zu An
Zhu Yuan Bing - Sun Yo


Konusu : Li Li başarılı bir öğrencidir. Pei Shang Xuan ise futbol aşığı, kızların gözdesi tembel bir öğrencidir. Sürekli didişip duran bu ikiliyi bir gün sınıf öğretmenleri bir araya getirir. Artık ikisi bir çalışma grubudur. Li Li, Pei Shang Xuan'a derslerinde yardım ederken Pei Shang Xuan'da ona antrenman yaptıracaktır. Birbirlerinden nefret eden bu ikili zamanla birbirlerinin iyi yönlerini görmeye başlarlar. Zamanla iki iyi arkadaş olurlar.




4 yorum:

  1. Açıkçası artık uzak doğu kültürünü merak etmeye başladım. Yeni bir uzak doğu dizisi fena olmaz :) Önerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır izlemek istediğim bir diziydi bu ama artık lise dizilerinden sıkıldığımı düşünerek ertlemiştim. Yazını okuyunca bi tekrar izleme isteğim kabardı :')) Bu arada yeni blogun hayırlı olsun, aramıza tekrar dönmene sevindim!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence izlemelisin :) Teşekkür ederim bende çok sevindim :))

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz