10 Temmuz 2017 Pazartesi

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ?


Bu diziye ilk olarak Kanal7'de denk geldim. İlk bölümleri izleyemesemde ilgimi çekti ve bırakamadım, izlemeye devam ettim. Çok güzel ilerliyordu fakat hafta sonu tatiline girdi ve ben Pazartesini bekleyemeyip internetten izlemeye devam ettim. 398 bölüm olmasından dolayı devam edemem bırakırım diye düşündüm ama hiç öyle olmadı çünkü diziye bayıldım :)
Aslında bu benim ilk Hint dizim ama bazı yönlerden bizim Türk dizilerine oldukça benziyor bu yüzden pek yabancılık çekmedim :)))
Şuan 100.bölümdeyim genelde bitirmediğim dizileri yazmıyorum ama YGS'ye az kaldı malum, ara vermem gerekebilir çok geçmeden yazmak istedim. Bir Garip Aşk adı ile Kanal7'de halen devam ediyor hafta içi her gün saat 16:00'da yayında, vakti olanlara duyurulur :) Vakti olmayıpta izlemek isteyenler internetten reklamsız bir şekilde izleyebilir. Kesinlikle tavsiye ediyorum :)








Adı : Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ?
Tür : Dram, Komedi, Romantik
Yönetmen : Arshad Khan, Lalit Mohan
Yapımcı : 4 Lions Films
Kanal : Star Plus
Bölüm Sayısı : 398
Süre : 20 dakika
Yayın Tarihi : 6 Haziran 2011 - 30 Kasım 2012
Dil : Hintçe
Ülke : Hindistan

Oyuncular : Sanaya Irani - Khushi Kumari Gupta
Barun Sobti - Arnav Singh Raizada
Daljeet Kaur Bhanot
Abhaas Mehta
Akshay Dogra
Deepali Pansare
Utkarsha Naik
Abha Parmar
Sanjay Batra
Pyomori Mehta





Konusu : Arnav ve Khushi tamamen zıt iki karakterdir. Khushi neşeli, hayat dolu Lucknowlu genç bir kızdır. Arnav ise sert ve acımasız bir iş adamıdır.
Talihsiz tesadüfler zinciri peşlerini bir türlü bırakmaz ve bir şekilde her yerde karşılaşmaktadırlar. Bu kötü sonuçlanan tesadüflerden dolayı ikiside birbirlerinden nefret edmektedirler.
Ve tabi ki de bu nefret bütün kötü olaylara rağmen zamanla aşka dönüşür.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz