11 Temmuz 2017 Salı

Kurban Bayramında İzlenebilecek Kore Dizileri

Geçtiğimiz Ramazan Bayramında da böyle bir yazı yazmıştım ve yararlı olduğunu da düşünüyorum bu yüzden Kurban Bayramı içinde bu tür bir öneri yazısı yazmak istedim.
Kurban Bayramında havalar biraz daha serinlemiş oluyor yani tam dizi izlemelik zamanlar. Benim bayramla ilgili planım tamda bu. Oturup dizi izleyeceğim. Tabi düğünlerden fırsat bulursam.

Diğer yazımdan farklı olarak daha güncel dizileri ve izlediklerimden çok benimde izlemeyi düşündüğüm dizileri sizlerle paylaşacağım.
Yani bende bayramda muhtemelen bu listeden bir yada birden fazla dizi seçip izleyeceğim. Sizi yalnız bırakmayayım dedim.


W : W bu aralar epey popüler bir dizi. Ben bu popülariteyi Lee Jong Suk'dan kaynaklı sanıyordum ama sanırım tam olarak öyle değilmiş.
Dizinin konusu epey bir ilginç. Senaristi alkışlıyorum. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi heralde. Yada ben mi abartıyorum acaba bilemedim.
Şu sıralar izleyemesem de herkes gibi benimde gündemimde olan dizi. Belki bayramda izleyebilirim.




Another Miss Oh : İlk başladığı zamanlarda izlemem gerek dediğim bir diziydi fakat o zamanlar sınav zamanlarım olduğundan izleyememiştim.
En yakın zamanda izleyeceklerimden. Çok içimde kaldı çünkü bu dizi. Herkes izlerken ben izleyememiştim.



Entertainer : Tanıtım fragmanı yayınlandığında "kesin eğlenceli bir dizi olacak, tam benlik" sesleri yükselmişti odamdan. Sonra diğer bütün diziler gibi izlenecekler listemin derinliklerinde kayboldu. Bu yazıyla birlikte yeniden gündemimde bu dizide.





Beautiful Gong Shim : İşte bayramda hatta belki bayramada bırakmadan izlemeyi düşündüğüm, çok merak ettiğim dizi.
Özellikle aklıma psikopat seri katil olarak kazınmış Nam Goong Min'in bu dizideki hallerini çok çok merak ediyorum. Ben 1.dizimi seçtim bile.




Let's Fight Ghost : Başlayacağını duyduğumda izlemeyi düşünmüştüm ama bu tür diziler beni pek açmıyor. Yani korkunçlu diziler.
Aslında izlediğim bir kaç videodan komik olduğunuda gördüm ama yinede biraz kararsızım.
Korkusuzlar izleyebilir.



Age Of Youth : Hem gençlik dizisi hem 12 bölüm. Yemede yanında yat. Tam bayramlık bir dizi.
Bu diziyle ilgili pek bir fikrim yok aslında sadece kabaca konusunu biliyorum. Bir merak geldi içime şuanda. Bu diziyi de en kısa zamanda izlemeliyim.




Beautiful Mind : Doctors dizisiyle aynı zamana denk geldiğinden birazcık araya kaynamıştı bu dizi. Belki şimdi izlerim.
Bölüm sayısı da 14müş. Şuan daha da bir izleyesim geldi. Zaten bu ara dizilere bir yerden sonra devam edemez oldum. Ben bu diziyi bir düşüneyim.





38 Task Force : Seo In Guk'un Hello Monster dizisindeki Sherlock Holmes'a benzer rolünü daha unutamamışken bu dizinin başlayacağını duydum.
Fakat o kadar çok dizi çıktı ki bu ara bir köşede kaldı bu dizi. Okuduğum yazılara göre epey bir güzelmiş. Bu diziyi de biraz merak ediyorum doğrusu.



Doctros : Doctors izlemeyi düşündüğüm değil izlediğim dizilerden fakat kısa bir süre önce izlemeyi bıraktım sanki her bölüm aynıymış gibi gelmeye başlamıştı. Peki neden size öneriyorum o zaman diyeceksiniz. Her şeye rağmen diziyi izleten bir Park Shin Hye ve süper bir kadro var. Yani kötü bir dizi değil kesinlikle. Detaylı bilgi...



Uncontrollably Fond : Ve tabi ki Uncontrollably Fond. Bu dizide izlemeyi düşündüğüm değil düşünmeden izlemeye başladığım bir dizi. Dram olmasından dolayı ufak bir çekinge yaşamış olsamda şuan favorim. Detaylı bilgi...







Uzun uzun dizi izleyecek vakti olmayan için mini diziler : tık 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz