11 Temmuz 2017 Salı

Moorim School


Azıcık Spoiler İçerir.

Yine çok beğendiğim bir diziyle karşınızdayım .. Tamam itiraf ediyorum hala bitiremedim daha doğrusu YGS'den dolayı yarım bırakmak zorunda kalmıştım ve sonrasında da yeniden başlayasım gelmedi çünkü çok ara girdi bende açtım son bölümü izledim. Bir son bu kadar mı güzel olur. Ne tatliş bir finaldi o öyle yaa ^^ Gerçekten en beğendiğim sonralardan biriydi diyebilirim. Tabi ben böyle düşünüyorum, belki beğenmeyenler de olmuştur ^^ 
Dizi yayınlandıktan sonra diziden çok To Do Beautiful You'dan tanıdığımız Lee Hyun Woo (Yoon Shi Yoon) konuşuldu ^^ Çünkü kimse böyle bir çıkış beklemiyordu açıkçası bende beklemiyordum hatta ilk bölümlerde çıkartamamıştım :)) 
Ayrıca dizi Türkiye'de çok sevilmesine rağmen Kore pek beğenmemiş olacak ki 20 bölüm iken 16 bölüme indirildi.
Ama olsundu :3 
Konusu vs. bence oldukça ilginçti bir bakın derim ben ..





Adı : Moorim School
Tür : Okul, Aksiyon
Yönetmen : Lee So Yeon
Yazar : Kim Hyun Hee
Kanal : KBS2
Bölüm Sayısı : 16
Yayın Tarihi : 11 Ocak 2016
Yayın Saati  : Pazartesi - Salı 22.00
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore

Oyuncular : Shin Hyun Joon - Hwang Moo Song
Lee Hyun Woo - Yoon Shi Yoon
Seo Ye Ji - Sim Soon Duk
Hong Bin - Wang Chi Ang
Jeong Eu Gene - Hwang Sun A
Hwang In Young - Kang Baek Ji
Shin Sung Woo - Chae Yoon
Nannah - Runa
Jang Gwang - Bubgong
Jung Hee Tae - Kim Dae Ho
Kan Mi Youn - Yoo Di
Dainel Lindemann - Daniel
Samuel Okyere - Sam
Alexander - Yub Jung
Han Geun Sub - Choi Ho
Park Sin Woo - Ko Sang Man
POP - Nadet
Z.Hera - Jenny Oh
Shannon - Shannon
Han Jong Young - Dong Goo
Lee Moon Sik - Sim Bong San
Hong Ji Min - Ko Bang Duk
Lee Beom Soo - Wang Ha O
Hwang In Young - Kang Baek Ji


Konusu : Moorim School yüksek akademik puanlara odaklanmış bir okul değildir. Öğrencilerine dürüstlük, inanç, özveri ve iletişim gibi erdemler öğretmektedir.

Burada bulunan her biri farklı ülkelerden öğretmen ve öğrencilerin hepsinin bir hikayesi vardır. 

Babası tarafından zorla gönderilen varis Wang Chi Ang (Hong Bin), yaşadığı bazı sağlık sorunlarından dolayı gelmek zorunda kalan popstar Yoon Shi Yoon (Lee Hyun Woo), babası okulun dekanı olduğundan küçüklüğünden beri o okulda olan okul birincisi Hwang Sun A (Jeong Eu Gene), babasından gizli okula gelip giden ve gözleri görmeyen babasına bakmak için bir çok yarı zamanlı işte çalışan cesur ve çalışkan Sim Soon Duk (Seo Ye Ji) ve daha bir sürü öğrenci ve bir sürü hikaye ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz