11 Temmuz 2017 Salı

Page Turner / Mini Dizi

Spoiler İçermez.

Sürekli bu diziyle ilgili capsler ve videolar görüyordum fakat 16 bölüm olduğu düşüncesiyle başlamaya bir türlü cesaret edemiyordum. Sonra bir öğrendim ki dizi 3 bölümcükmüş. Hemen koştum izledim. İzler izlemezde hemen bir yazı yazmalıyım dedim ve buradayım.
Dizi çok çok güzel bir dizi, herkesin keşke 16 bölüm olsaydı dediği bir dizi. Tadı damağınızda kalacak bir dizi.
Biraz oyunculardan bahsedeyim; başrol kızımız Kim So Hyun. So Hyun'u izlediğim bir çok dizide görüyorum ve bundan da çok mutluyum, bence iyi bir oyuncu  ama benim bu dizide ki favorim sempatikliğine bayıldığım Ji Soo daha doğrusu Cha Sik. İzleyince sizinde onu çok seveceğine eminim. 
İzlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. 




Adı : Page Turner
Tür : Dram, Romantik, Komedi, Gençlik
Yönetmen : Lee Jae Hoon
Yazar : Park Hye Ryun
Kanal : KBS2
Bölüm Sayısı : 3
Yayın Yılı : 2016
Yayın Saati : Cumartesi 22.35
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore

Oyuncular : Kim So Hyun - Yoon Yoo Seul
Jİ Soo - Cha Sik
Shin Jae Ha - Seo Jin Mok
Ye Ji Won - Yoo Seul'un annesi
Hwang Yonug Hee - Cha Sik'in annesi


Konusu : Yoo Seul bir sanat lisesinde okuyan, başarılı bir piyanisttir. Geçirdiği bir trafik kazası sonucu gözleri kör olur.

Cha Sik bir sporcudur. Oda aynı gün bir yarışmada geçirdiği kazadan sonra bir daha sporla uğraşamayacağını öğrenir.

Jin Mok, Yoo Seul'la aynı okulda okuyan en az Yoo Seul kadar başarılı bir piyanisttir ama bir türlü 1 numara olamamaktadır.

Dizi bir şekilde yolları kesişen bu 3 genci konu almaktadır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz