11 Temmuz 2017 Salı

Please Come Back, Mister



Azıcık Spoiler İçerir.

Merhaba yine yeni bir dizi ile karşınızdayım. Biliyorum bu aralar hep dizi yazıyorum ama çok fazla dizi var :3
Şuanda izlediğim bir Tayland dizisi var ama haftada 1 bölüm yayınlandığından bolca boş vaktim oluyordu bu yüzden bende 2.dizi arayışına girdim. Çokça güncel dizi capsi gördüğümden hemde bir oturuşta 3-4 bölüm birden izlemeyeyim diye güncel bir dizi izlemeye karar verdim.
Çok fazla güncel Kore dizisi var ve hemen hemen hepside sevilmiş ama ben hangisini izleyeceğime karar veremedim ve imdadıma her zamanki gibi Renklitırtıl ablam yetişti. 

Dizi tam benlik bir dizi, karakterlere falan bayıldım ve sevdiğim diziler listeme şimdiden ismini yazdırdı bile. Komedi ve fantastik türde bir dizi ve ben diziyi birazcık bizim Ruhsar dizisine benzettim. Tamam tam olarak benzemiyor da olabilir ama bana onu anımsattı.

Kesinlikle tavsiye ediyorum izlerken çok eğleneceğinize eminim.





Adı : Please Come Back, Mister
Tür : Komedi, Fantastik
Yönetmen : Shin Yoon Sub
Yazar : Jiro Asada, Noh Hye Young
Kanal : SBS
Bölüm Sayısı : 16
Yayın Yılı : 2016
Yayın Saati : Çarşamba -Perşembe 21.55
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore

Oyuncular : Rain - Lee Hae Joon
Lee Min Jung - Shin Da Hye
Oh Yeon Seo - Han Hong Nan
Kim Su Ro - Han Gi Tak
Kim in Kwon - Kim Young Soo
Lee Ha Nui - Song Yi Yeon
Yoon Park - Jung Ji Hoon
Choi Won Young - Cha Jae Kook
Lee Re - Kim Han Na
Park In Hwan - Kim No Gab
Oh Dae Hwan - Na Suk Chul
Lee Tae Hwan - Choi Seung Jae
Kang Ki Young - Jegal Gil
Ko In Beom - Jang Jin Goo
Park Chul Min - Ma Sang Sik


Konusu : Han Gi Tak (Kim Su Ro) lokanta sahibi eski bir gangsterdir. Kim Young Soo (Kin In Kwon) ise büyük bir alışveriş merkezinde mağaza müdürü olarak çalışan bir adamdır.
Tamamen birbirlerinden ayrı bu iki adam bir sabah uyandıklarında hiç bilmedikleri bir yerdedirler. Burası bir tren istasyonu yani araftır. İkiside bir gün önce talihsiz bir şekilde hayatlarını kaybetmiştir.
İkisinede cennete bilet verilir fakat onların Dünya'da yapacak işleri vardır ve tam giderken ikiside trenden atlar.
Onlara geri dönüş hakkı tanınır fakat bu sandıkları gibi bir şey değildir. Çünkü Dünya'ya eski halleri gibi dönemeyeceklerdir.
Kim Young Soo (Kim In Kwon) çok yakışıklı bir adam olarak Rain olarak döner fakat Han Gi Tak onun kadar şanslı değildir. Çünkü o Dünya'ya bir kadın olarak dönmüştür.
Bakalım Dünya'da yeni görünümleri ile neler yapacaklar ne maceralar yaşayacaklar  ..



İzleme Linki : Please Come Back, Mister

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz