11 Temmuz 2017 Salı

Pretty Man / Beautiful Man

  Spoiler İçermez.
Düşündüm de Jang Geun Suk'u çok seviyor olmama rağmen hiç onun yer aldığı bir dizi veya film önermemişim. Dedim hemen bir tane yazayım ^^ Neden bilmiyorum ama aklıma ilk Pretty Man dizisi geldi. 
Açıkçası sadece Jang Geun Suk var diye başladığım daha sonra konu olarak pek sevemesemde IU'nun tatlılığı, Jang Geun Suk'un kendisi bu diziyi sonuna kadar izlememi sağladı.
Konusunu pek beğenmesem de aslında heyecanlı bir diziydi hatta o zamanlar bizim evde internet yoktu arkadaşım bana bölümler yayınlandıkça indirip getiriyordu , bende okula gidene kadar bekleyemeyip serviste başlıyordum izlemeye :)))  Yani bu diziyi sevdim mi sevmedim mi bende hala çözebilmiş değilim ^^

Kore Dizi


Adı : Pretty Man / Beautiful Man
Tür : Romantik - Komedi, Dram
Yönetmen : Jung Jung Hwa
Senaryo : Chon Kye Young, Yoo Young A
Kanal : KBS2
Bölüm Sayısı : 16
Yayın Tarihi : 20 Kasım 2012 - 9 Ocak 2013
Yayın Saati : Çarşamba - Perşembe 21.55
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore

Oyuncular : Jang Geun Suk - Dokgo Ma Te
IU - Kim Bo Tong
Lee Jang Woo - David Choi
Han Chae Young - Hong Yoo Ra


Konusu : Dokgo Ma Te oldukça güzel bir yüze sahiptir ve bu güzelliğini zengin kadınları baştan çıkartmak için kullanmaktadır.
Bir gün varlıklı bir ailenin eski gelini olan Hong Yoo Ra ile tanışır. Hong Yo Ra, Ma Te'deki hırsı görür ve ona akıl hocalığı yapmaya başlar.
Ma Te'ye bir fabrika dolusu çorabı satma ve 10 kadını baştan çıkartma görevi verir. Bu kadınların hepsi farklı alanlarda oldukça başarılı kadınlardır ve Ma Te hepsinden yeni ve yararlı şeyler öğrenir. Zaten görevin amacıda budur.

Bütün bunların yanında eskiden beri Dokgo Ma Te'ye aşık olan garip ama sevimli kızımız Kim Bo Tong'da bir yandan çorap işinde Ma Te'ye yardım etmekte diğer yandan da Ma Te'yi kendine aşık etmeye çalışmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz