10 Temmuz 2017 Pazartesi

Rangrasiya



Kanal 7 yayınladığı Hint yapımı Bir Garip Aşk ( Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ) dizisinin çok sevilmesinin ardından dizinin finaline doğru yeni yayınlanacak olan dizileri tanıtımları ile birlikte duyurdu. Bence bu dizide çok izlenecek gibi çünkü Sanayi Irani artık Türk halkı tarafından yüzü tanınan bir oyuncu ve bence bayağıda sevildi.
Şahsen bende Sanayi'nin oyunculuğuna bayılmıştım bu dizideki canlandırdığı karakteri de merakla bekliyorum.

Aslında dizilerde dublajı pek sevmiyorum, oyuncnun gerçek sesini merak ediyorum çünkü bazen öyle dublajlar oluyor ki sıfır ruh .. Fakat Bir Garip Aşk dizisinde her karakterin sesi çok uyumluydu inşallah bu dizide de aynı güzelliği görürüz.

Ben Bir Garip Aşk'ı internetten vakit buldukça da televizyondan takip ettim fakat bu diziyi çok takip edebileceğimi sanmıyorum dediğim gibi sadece Sanayi'yi görmek için ara ara bakabilirim. RangRasiya (Sensiz Olmaz), 4 Nisan'dan itibaren hafta içi her gün saat 16.00'da Kanal 7'de yayında olacak. Şimdiden iyi seyirler ..


Adı : Rangrasiya
Tür : Romantik, Dram
Yönetmen : Sidharth Sengupta
Senaryo : Saurabh Tewari, Gautam Hegde, Shivani Shah
Yayın yılı : 2013
Dil : Hintçe
Ülke : Hindistan

Konusu : Dizi her şeye rağmen sevgi ve umutlu dolu olan Parvati (Sanayi Irani) ve çocukken yaşadıklarından sonra aşka olan inancını kaybeden, tamamen iş düşkünü, disiplinli, askerlerin korkulu rüyası Subay Rudra (Ashish Sharma)'nın nefret dolu aşk hikayaleri konu alınmaktadır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz