11 Temmuz 2017 Salı

Remember You / Hello Monster


kore dizi

Azıcık Spoiler İçerir.




kore dizi






                                                               

Adı : Remember You / Hello Monster
Tür : Romantik, Gizem, Polisiye, Dram, Komedi
Yönetmen : 
No Sang-Hoon
Yazar : Kwon Ki-Young
Kanal : 
KBS2
Bölüm Sayısı : 
16
Yayın Tarihi : 
22 Haziran 2015 - 11 Ağustos 2015
Yayın Saati : 
Pazartesi
 & Salı 22:00
Ülke : Güney Kore
Dil : Korece
Bölüm Süresi : 70 Dakika


Oyuncular : Seo In-Guk/Lee Hyun
Jang Na-Ra/Cha Ji-An
Choi Won-Young/Lee Joon-Ho
ParkBo-Gum/Jung Sun-Ho
Lee Chun-Hee/Kang Eun-Hyeok
Jeong Kwang-Leol/Lee Joong-Min
Min Sung-Wook/Son Myeong-Woo
Kim Jae-Young/Min Seung-Joo
Son Seung-Won/Choi Eun-Bok
Im Ji-Eun/Hyun Ji-Soo
Nam Kyoung-Eub/Kang Seok-Joo
Ve.. D.O




Psikolojik ve poliseye yönü ağır basan bolca gizem dolu, oldukça etkileyici bir dizi . Özellikle psikolojik dizileri seven ve psikoloji okuyan arkadaşlar kesinlikle izlemeli..




kore dizi
Lee Hyun karakteri yani Seo In-Guk adeta bir Sherlock Holmes.. Onun davaları çözdüğü kesitler favorimdi doğrusu..Eminim sizde seveceksiniz.



kore dizi
Jang Na-Ra da Cha Ji-An adlı kadın polisi çok güzel canlandırmış .. Zaten bu tür polisiye dizilerinde ki kadın karakterler işlerindeki başarıları ve korkusuz duruşlarından dolayı hep hoşuma gitmiştir..



kore dizi
Park Bo-Gum'un oynadığı karakter hakkında pek bilgi vermeyeceğim.. Bunu izleyip görmenizi istiyorum.. Ama şunu söylemeden edemeyeceğim. Ne yaparsa yapsın ona kızamamıştım..



kore dizi
Geldik Choi Won-Young'a doğruyu söylemek gerekirse canlandırdığı karakteri ona hiç yakıştıramadım. Bu adam benim için dizilerin değişmeyen sekreteri çok iyi bir adamdı, bu dizide canlandırdığı karakteri bayağı bir yadırgadım doğrusu .



kore dizi
Ve D.o .. Zaten oyunculuğunu çok beğeniyordum, bu dizide hayran kaldım .(Ama malesef  çok az görebiliyoruz .)
Canlandırdığı karakter baştan aşağıya bir "gizem" olduğu için çok bahsetmeyeceğim ..


kore dizi
Açıkçası bu ikili arasında ki aşk beni o kadar da etkilemedi..



kore dizi
Son olarak bu üçlüye hayran kalmamak mümkün değil ..





Benim çok severek izlediğim bir diziydi .. Umarım sizde seversiniz .. 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz