11 Temmuz 2017 Salı

She Was Pretty


Azıcık Spoiler İçerir.

Yazmak için sabırsızlandığım yazımı sonunda yazıyor olmak beni çok mutlu ediyor fakat çok sevdiğim dizim bittiği için de çok üzülüyorum. (Dikkat bu yazı çok 'çok' kelimesi içerir.).
 Bitmesin istesemde bitti malesef , sanırım artık repliklerle yaşamaya alışmalıyım :) 
Dizi oldukça güzel sonlandı ve bu beni çok mutlu etti. Çünkü o kadar çeviri bekleyip, aylarca diziyi izledikten sonra kötü bir sonla bitmesini açıkçası beni biraz üzüyor. Yani dizinin mutlu sonla bitmesi, bitiyor olması gerçeğinin üzüntüsünü birazcık azalttı. Diziye tamamen şans eseri başladım diyebilirim. Şöyle ki ben dizi bulmak konusunda oldukça sorun yaşayan birisiyim aylarca izleyecek dizi bulamadığım bile olmuştur. İzlemediğim ama güzel olan eminim bir çok dizi vardır fakat keşfetmem birazcık zaman alıyor. She Was Pretty'i de 6.bölümü yayınlandıktan sonra izlemeye başladım. 
Renklitırtıl'ın bloğunda gezerken diziyle ilgili olan yazısını gördüm, zaten bir dizi arayışı içerisindeydim dedim "yeni dizim bu olsun o zaman :) ". İyi ki de demişim çünkü şuana kadar izlediğim en güzel diziydi. İzlemeyen herkese tavsiye ediyorum .







Adı : She Was Pretty
Tür : Romantik - Komedi
Yönetmen : Jung Dae Yoon
Senaryo : Jo Sung Hee
Kanal : MBC
Bölüm Sayısı : 16 :(
Yayın Tarihi : 16 Eylül 2015 - 11 Kasım 2015
Yayın Saati : Çarşamba - Perşembe 21:55
Dil : Korece
Ülke : Kore

Oyuncular : Hwang Jung Eum - Kim Hye Jin
Park Seo Joon - Ji Sung Joon
Koh Joon Hee - Min Ha Ri
Choi Si Won - Kim Shin Hyuk
Hwang Suk Jung - Kim Ra Ra
Ah Se Ha - Kim Poong Ho
Shin Dong Mi - Cha Joo Young
Park Yoo Hwan - Kim Joon Woo
Kang Soo Jin - Joo A Reum
Shin Hye Sun - Han Sul
Cha Jung Won - Sun Min
Bae Min Jung - Yi Gyung
Im Jı Hyun - Eum Young
Jung Da Bin - Kim Hye Rin
Park Choong Sun - Kim Joong Sub
Lee Il Hwa - Han Jung Hye
Kim Ha Kyun - Boo Jong Man
Jin Hye Won - Lee Seul Bi
Jo Chang Geun - Gwang Hee


Konusu : Kim Hye Jin (Hwang Jun Eum) ve Ji Sung Joon(Park Seo Joon) çocukluk arkadaşıdırlar bir şekilde çocukken ayrılmak zorunda kalmışlardır. Birbirlerine mektup yazıp mail göndererek arkadaşlıklarını devam ettirmeye çalışırlar fakat bir gün aralarındaki bağ tamamen kopar. Hye Jin'in babası iflas etmiş ve başka bir yere taşınmışlardır. Bu süreç içerisinde Hye Jin kendine olan özgüvenini yitirmiştir. Öyle ki Sung Joon ile bile iletişimini kesmiştir.
Yıllar sonra karşılaşırlar ama bu karşılaşma beklenildiği gibi olmaz çünkü ikisininde görünümleri tamamen değişmiştir. Eskiden şişman olan Sung Joon zayıflamış ve çok yakışıklı olmuştur, güzel olan Hye Jin ise çirkinleşmiştir. Hye Jin'i güzel hali ile hatırlayan Sun Joon onu tanımaz. Hye Jin'de Sung Joon'un onu hep öyle hatırlaması için güzel olan ev arkadaşı Min Ha Ri (Koh Joon Hee)'den bir günlüğüne oymuş gibi davranmasını ister. Ve işler tam da burada çığrından çıkar.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz