6 Temmuz 2017 Perşembe

Sukitte İi Na Yo


Spoiler İçermez.
İzlediğim ilk ve tek anime.. Genelde ilk anime olarak hep Death Note öneriliyor ama ben daha çok romantik ve komedi türündeki şeyleri izlemeyi seviyorum. Buradan yola çıkarak biraz arama yapmıştım ve bu animeyi bulmuştum.
Aslında görüntü kalitesi, karakterler falan oldukça iyiydi fakat kurgusunu beğenmemiştim çünkü standart bir okul kurgusuydu, ilk kez bir anime izlediğim için biraz hayallerim yıkılmıştı doğrusu.
Yinede izlediğim için pişman değilim.. Belki siz seversiniz diye tanıtmak istedim..


Adı : Sukitte İi Na Yo
Tür : Romantik, Okul
Bölüm Sayısı : 13
Yayın Tarihi : 2012

Karakterler : Mei Tachibana
Yamato Kurosawa
Asami Oikawa
Kenji Nakanishi
Aiko Muko


Konusu : Mei Tachibana hiç arkadaşı olmayan, çekingen ve kendi halinde bir öğrencidir. Bir gün bir yanlış anlaşılma yüzünden okulun popüler çocuğu Yamato Kurosawa'ya tekme atar. Bu olaydan sonra Mei, Yamato'nun dikkatini çeker ve Mei'yle arkadaş olmaya çalışır. Daha sonra ondan hoşlanır ve ona resmen yeni bir hayat verir.
Çünkü hiç arkadaşı olmayan Mei'nin Yamato sayesinde bir sürü arkadaşı olur ve çekingen kızımızın bir de sevgilisi olur. Peki kim bu ? Tabi ki de Yamato Kurosawa :))
Fakat tek bir sorun vardır o da, Mei'nin Yamato'ya bir türlü onu sevdiğini söyleyememesi...






Sizde bana anime önerirseniz çok sevinirim ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz