8 Temmuz 2017 Cumartesi

The Pianist

Film Önerisi
Spoiler İçermez.

Daha önce bir çok kez savaş filmi ve biyografik belgeseller izledim ve içlerinde en etkilendiklerimden biride bu film. Belki de fantastik savaş filmi olmadığından veya hakkında hiç bir bilgim olmayan birisinin hayatı konu alındığındandır bilmiyorum ama tek kelime ile "etkileyici" bir filmdi. Adeta savaşı yaşar gibi izlemiştim. 
Çaresiz bir insanın yaşam mücadelesi, düşmanı sayılan bir komutanın ona yardım etmesi falan insana gerçekten umut veriyor. 
Ben çok sevdiğim filmleri bir kez daha izlerim ve emin olun ilk fırsatta bu filmi de tekrar izleyeceğim. Bu yüzden size de kesinlikle tavsiye ediyorum ..









Adı : The Pianist
Tür : Biyografi, Dram, Savaş
Yönetmen : Roman Polanski
Yapımcı : Roman Polanski, Robert Benmussa, Alain Sarde
Yapım Yılı : 2002
Süre : 150 dakika
Ülke : Almanya, Birleşik Krallık, Fransa, Polonya
Dil : İngilizce, Almanca, Rusça

Oyuncular : Adrien Brody
Thomas Kretschmann
Frank Finlay
Maureen Lipman
Emilia Fox
Ed Stoppard
Julia Payner
Jessica Kate Meyer
Michal Zebrowski
Richar Riding


Konusu : Wladyslaw Szpilman, Polonyalı bir pianisttir. 2.Dünya Savaşı'nda Almanya'nın Polonya'yı işgal etmesiyle onun ve ailesinin de içinde bulunduğu Yahudi olan insanların hayatı kabusa döner.

Wladyslaw Szpilman Yahudi olanların toplanıldığı toplama kampına götürülmeden kaçmayı başarır ve yaşam mücadelesi başlar..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz