7 Temmuz 2017 Cuma

Watsons Alışverişim



Son zamanlarda kozmetik alışverişi için dışarı çıkmayı planlıyordum ama bir türlü fırsat olmuyordu. Sonunda bu fırsatı buldum ve kendimi mağazaya attım. Her ne kadar giderken aklımda olan şeyler yerine başka şeyler almış olsamda mutluyum.
Tıpkı kırtasiyelerde ki gibi her şeyi beğenip hepsini almak istiyorum ve sonra kucağımdaki şeylere bir bakıyorum cüzdan limitini aşmışım sonra hemen kırmızı alarm moduna geçip elimdekilerin yarısını bırakıyorum. Bu gidişimde de elimdekilere bir baktım tam parama göre almışım ama esas almayı düşündüklerim yok. Hiç birini bırakmaya gönlüm razı olmadığından onları da başka zaman alırım artık dedim.


Aldığım ilk ürün Pure Beauty BB Krem. Şu yazımda bu üründen bahsetmiştim. Diğeri bitmeye yakındı hemen takviye yaptım. İndirimsiz fiyatı 30 lira. Normalde bir kozmetik ürününe 30 lira vermem ama bu ürün artık daimi ve çok sevdiğim ürünlerimden olduğundan çok fazla takılmadım ama yinede bir dahakine indirim denk getirsem iyi olur.


BB kremi bu kadar çok kullanıyorken uygulamak için bir sünger almamak olmazdı. Watsons'a girdim ve elime uygun fiyatlı 2 sünger aldım oradaki bayanda watsons olanının diğerinden daha iyi olduğunu söyledi. Süngerlerden çok anlamıyorum. İşimi görsün yeter. Bunun fiyatıda 15 lira.

Ve watsons alışverişlerinin olmazsa olmazı minik ıslak mendiller. Ben bu ıslak mendillerin yeşilini ve mavisini denemiştim bu sefer pembesini deneyeyim diyordum ki 4'lü her renginden bir paket yapmışlar. Hemen aldım. Fiyatı 5 lira.


Sıra Watsons Mayıs ayı bombasında. 1 adet Colgate optik beyaz diş macunu alana Note'un ruju hediye. Benden kaçar mı kaçmaz. Aslında kaçar. Normalde bütün indirimleri kaçırıyorum her zaman gitmek mümkün olmuyor bende gittiğimde olan kampanyalardan yararlanmaya çalışıyorum. İndirimden ziyade 1 alana 1 bedeva, şunu alana bu bedeva, 3 al 2 öde vs. gibi kampanyalara bayılıyorum. Bir ruj alayım gibi bir düşüncem yoktu ama Colgate'in bu diş macununu merak ediyordum. Hazır böyle bir kampanya varken de alayım dedim. Rujda 3 renk mevcuttu koyu pembe, kırmızı ve nude . Ben nude olanı seçtim. Diş macununun fiyatı 15 lira. Ruj bedava.


Ruj kampanyasını kaçırmayın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz