11 Temmuz 2017 Salı

You're All Surrounded




kore dizi


Azıcık Spoiler İçerir.
Herkese yeniden merhaba.. Bugün ne yazsam ne yazsam diye düşünürken birden aklıma bu dizi geldi.. Evet yine polisiye.. Ama ne yapayım çok seviyorum bu tür dizileri, hele birde içinde biraz komedi olursa yemede yanında yat.. En sevdiğim Kore dizilerini sıralayacak olsam ilk üçü polisiye türünde olur  kesin.. Neyse hadi diziye geçelim ..
                                           
                                                   

kore dizi





Adı : You're All Surrounded
Tür : Aksiyon, Komedi, Romantik, Polisiye, Dram
Yönetmen : Yu In-sik 
Yapım Yılı : 2014
Süre : 60 Dakika
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore
Senaryo : Jeong-seon Lee 
Yapımcı : Kim Si Hwan
Kanal : SBS
Yayın Tarihi : 07 Mayıs 2014 -10 Temmuz 2014

Yayın Saati : Çarşamba & Perşembe 21:55
Bölüm Sayısı : 20


Oyuncular : Cha Seung Won - Seo Pan Suk
Lee Seung Gi - Eun Dae Gu (Kim Ji Yong)
Go Ah Ra - Yeo Soo Sun
Ahn Jae Hyun - Park Tae Il
Park Jung Min - Ji Gook
Sung Ji Roo - Lee Eung Do
Oh Yoon Ah - Kim Sa Kyung 
Im Won Hee - Cha Tae Ho 
Seo Yi Sook - Kang Suk Soon
Moon Hee Kyung - Yoo Ae Yun 
Lee Ki Young - Shin Ji Il 
Oh Young Shil - Jang Hyang Suk 





Dizi, Gangnam Polis Merkezinde çalışmaya yeni başlayan yirmili yaşlarda dört çaylak polis ( Eun Dae Gu, Yeo Soo Sun, Park Tae Il, Ji Gook ) ve burada şiddet suçları bölüm şefi olan Seo Pan Suk'un etrafında geçiyor.




lee seung gi
Aslında dizinin konusu Eun Dae Gu karakterinin etrafında geçiyor desek daha doğru olur sanırım..  İlk başta "Allah'ım bir insan nasıl bu kadar aksi olabilir ya" desem de sonra çok üzülmüştüm yaşadıklarına.. Karakterin görsel zekası mükemmeldi doğrusu hatta türe fantastik yazmayı bile düşündürdü bana.. Lee Seung Gi'nin oyunculuğu yine çok iyiydi..
Bu diziden sonra Lee Seung Gi'nin bütün dizilerini izlemeyi bile düşünmüştüm .. Tabi sonra üşendim.

kore dizi
Yine bir kadın polis karakter ve yine mükemmel bir oyunculuk .. Daha öncede söylemiştim : tık .. Ben dizilerdeki kadın polislere bayılıyorum .. Yeo Soo Sun biraz deli gibi bir şey olsada işinde çok başarılıydı bence .. Go Ah Ra'ya da yakışmış bu rol doğrusu..





kore dizi
Seo Pan Seok .. İlk başlarda nasıl sertti nasıl sertti anlatamam .. Sonra bir baktım adam aptal aşığa döndü .. Hangi hali daha iyi derseniz ..Tabiki de aptal aşık hali .. 
Dizide ki bir çok karakterde olduğu gibi onunda geçmişten kalma acıları var .. 



kore dizi


Bu ekip bir harikaydı .. Birçok işi ellerine yüzlerine bulaştırmış olsalarda .. 



Ben bu diziyi gerçekten çok beğenmiştim .. Hatta bitmesin diye son bölümünü haftalar sonra izlemiştim .. Umarım sizde beğenirsiniz ..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz