22 Ağustos 2017 Salı

Kurban Bayramında İzlenebilecek Diğer Asya Dizileri

Bu yıl bayram için dizi önerilerim sadece Kore dizileri ile sınırlı kalmasın istedim ve birazda diğer Asya dizilerinden bahsedeyim dedim. Artık bir çok kişinin Tayland, Tayvan ve Çin dizilerini izlediğini biliyorum ve hatta ben keşfetmekte biraz geç bile kalmışım.
Bu yazı biraz daha bloğumdaki diğer Asya dizilerinin bir derlemesi gibi oldu ama tabi ki yine benim yeni başladığım ve izlemeyi düşündüğüm bir kaç dizide var. Umarım bu bayram izleyip unutamayacağınız diziyi aşağıda bulabilirsiniz.

U Prince Series : Ambitious Boss / Tayland / Mini Dizi : U Prince Series'in ilk dizisi olan The Handsome Cowboy'u izlemiştim ve öylece kalmıştı. Bu seriden eğlenceli ve güzel diziler çıkacağını biliyordum hepsini olmasa bile bir kaçını izlerim diye düşünmüştüm ama fırsat olmamıştı. Şimdi de serinin son dizisini izlemeye başladım.
Konusu beni epey bir çekti. Muhtemelen bayrama kadar bitirmiş olurum çünkü sadece 4 bölümcük.







U Prince Series : Playful Comm Arts / Tayland / Mini Dizi : Aldım önüme U Prince Series'i ve başladım incelemeye. İşte bu dizide o incelemelerimden seçtiğim muhtemelen ya bayramda yada bayram gelmeden izleyeceğim dizim.
Bu aralar okul dizilerine sarmış durumdayım. Bu dizi biraz fantastik ve bu yüzden sıradan bir okul dizisi değilmiş gibi geliyor izleyince göreceğim bakalım.







Refresh Man / Tayvan : Şuan bu yazıyı yazıyor olmamda oldukça etkisi olan bir dizi çünkü Kore dışına çıkıp izlediğim ilk Asya dizisi ve aynı zamanda izlediğim ilk ve şuan için tek Tayvan dizisi.
Dizimiz bir şirkette geçiyor ve gerçekten çok eğlenceli. Başrol çiftin uyumu ve didişmeleri çok tatlıydı. Detaylı bilgi...
Fifteen Years of Waiting for Migratory Birds / Çin : İzlediğim bütün diziler arasında, buna Kore dizileri de dahil en sevdiklerimden. Hala dizideki karakterleri çok net hatırlayabiliyorum. Hiç sıkılmadan izlemiştim. Tam bayramda izlemelik. Detaylı bilgi...




My Amazing Boyfriend / Çin : Yeni çıktığı zamanlarda oldukça popüler bir diziydi. Fantastik ve aynı zamandan eğlenceli dizileri seviyorsanız bu bayram izlemek için doğru bir tercih olabilir. Detaylı bilgi...

Kiss The Series / Tayland : Tayland dizilerinin tam bana göre olduğunu düşünmemi sağlayan dizidir kendisi. İzlerken çok eğlendiğim ve Tayland'lı oyunculara da iyiden iyiye alıştığım dizi. Yine en sevdiklerimden biri. Detaylı bilgi...

U Prince Series : Badly Politics / Tayland / Mini Dizi : Yakın zamanda izlemek için seçtiğim bir diğer dizide yine U Prince Series'e ait bu dizi. İzlemek için sabırsızlanıyorum. Bayramda izlemek için bu diziyi seçmiş olursanız bende sizinle izliyor olacağım.



Princess Hours / Tayland : Hala etkisinde olduğum bir dizi. Çok yakın bir zamanda izledim ve cidden bayıldım. Benim için unutulmazlar arasında bir dizi. Tatliş dizileri seviyorsanız hiç vakit kaybetmeden başlayın derim hatta. Detaylı bilgi...

Devil Lover / Tayland : İzlediğim ilk Tayland dizisi. Belkide her şeyin başlangıcı diyebilirim. Yarıda bırakmak zorunda kalmış olsamda Tayland dizilerinde attığım ilk adım olduğundan benim için yeri ayrıdır.
Fantastik ve gerçekten konu olarak ayrı bir dizi. Detaylı bilgi...






İzlemek için : http://www.tayvan-drama.com/

6 yorum:

  1. bu liste iyi oldu. migratory birds e başlayım ben. kore dışı işk izlediğim proud of love oldu. romantik şirindi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin :) Proud of Love'ı ilk kez duydum, şirinse bir bakayım :)

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz