29 Ağustos 2017 Salı

Son Zamanlarda Neler Yaptım

Bildiğiniz üzere kısa bir süre önce bu bloğu açtım ve ben bloğu açtığım gün LYS sonuçları açıklandı. Sonuçların açıklanmasıyla birlikte tercih dönemi de başlamış oldu.
Aslında gidebileceğim şehirleri, sevdiğim bölümleri ve üniversiteleri çok önceden belirlemiş olmama rağmen son güne kadar, tercih robotları ve ÖSYM kılavuzu arasından adeta mekik dokudum diyebilirim. Sınava hazırlanma sürecim boyunca en çok zorlandığım kısım tercih yapmak oldu. Neyse ki tercih dönemi de geldi geçti ve hatta sonuçlar bile açıklandı. Yaşadığım şehirde bir öğretmenlik programına yerleştim.
Artık geriye bir tek kayıt yaptırmak kalmıştı. E-kayıt gibi çok güzel bir kolaylık var aslında ama benim eski okulumdan bir belge alıp bunu götürmem gerektiğinden mütevellit bizzat gidip kayıt yaptırdım.
Fotoğraf çektir, eski okula git falan derken kayıt tarihi geldi. Hemen kayıt için yeni okuluma gittik, belgemde bir eksiklik olduğundan kayıt girilemedi bu yüzden bir gün sonra bir daha gittim ve artık resmi olarak üniversiteliyim.
İki gidişimde de acelem olduğunda bir kaç temel bina ve fakültem dışında pek bir yere bakınamadım ama zaten zamanla her yerini didik didik ederim diye düşünüyorum.


Kayıt işlemi bitti tam rahatladım derken vücudumda bazı kızarıklıklar oluşmaya başladı. Bir şey ısırdığı belliydi muhtemelen sivrisinek diye düşündüm ve bu yüzden çok ciddiye almamıştım ama her gün bir kaç tane çoğalmaya başlayınca biraz korktum ve odamı tamamen kaldırıp güzelce ozonla temizledim. Artık güvendeyim diye düşündüm ama kızarıklıklar çoğalmaya devam etti. En sonunda dedim bu böyle olmayacak bir cildiye doktoruna gittim. Bana pikniğe veya yeşillik alana falan gittin mi diye sordu ve seni bir şey ısırmış o da alerji yapmış dedi. O an aklıma gelmedi ama okula kayıta gittiğim gün ilk kızarıklıkların belirdiği aklıma geldi. Yeni okulum bol yeşillikli olduğundan muhtemelen orada bir şey ısırdı. Umarım okula başlayınca da yine aynı şeyleri yaşamam. Doktor bir krem ve ilaç yazdı, şimdilerde onları kullanıyorum.


Tabi tüm bunlar yaşanırken bir yandan da geçen sezon izleyemediğim İçerde dizisine başladım. Daha önce izlememiş olmanın pişmanlığıyla bölüm bölüm ilerliyorum.
Gerçekten dizi bir efsane, bütün karakterler ayrı bir olay. Tek sezon olması üzücü bir şey gibi görünsede aslında bir yandan da iyi çünkü bir çok güzel dizi biliyoruz ikinci sezonunda konuyu toparlayamayıp hayal kırıklığına uğratan. O yüzden bence zirvede bırakarak en iyisini yapmışlar.
Bu aralar favori dizim İçerde.

Son zamanlarda yaşadıklarım, yaptıklarım böyleydi. Bloğu açtığımdan beri böyle bir yazı yazamamıştım malum sınav, sonuç, tercih ve kayıt olaylarından yeni yeni başımı kaldırabiliyorum. Biraz sohbet edelim dedim.

Önümüzdeki bayramın ve yepyeni ayın herkese mutluluk ve bol enerji getirmesini diliyorum. Şimdiden iyi bayramlar.



Kurban Bayramında İzlenebilecek Kore Dizileri 2

Kurban Bayramında İzlenebilecek Diğer Asya Dizileri


4 yorum:

  1. Tebrik ederim,hayırlı olsun Merve. :)

    YanıtlaSil
  2. Tekrar döndüğüne sevindim. Uzun zamandır bende yoktum.Eskiden blogunu sıkı takip ederdim.Umarım okul zamanında bloga vakit ayırabilirsin. Yazdıklarında bir an kendimi gördüm. Geçen sene bende aynı durumları yaşamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hepimiz bir şekilde aynı yollardan geçiyoruz sanırım :)

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz