30 Eylül 2017 Cumartesi

Deserving of the Name

Spoiler İçermez.

Bir konuşma sırasında Renklitırtıl abla izlemem için bana bu diziyi önermişti. Genelde Renklitırtıl ablanın önerdiği diziler izleyip çok beğendiğim diziler oluyor bu yüzden hiç bir önerisini göz ardı etmem ve hemen izlerim. Bu diziyi de ilk önerdiğinde tarihi bir dizi olduğunu düşünmüştüm. Tarihi dizileri pek sevmediğim için izleme konusunda biraz soğuk ama bir ilk olması açısından da sıcak bakıp kararsızca düşüncelere dalmıştım ki bu düşüncemi Renklitırtıl ablaya söylediğim de olayı tamamen yanlış anladığımı fark ettim. Meğer dizi tarihi falan değilmiş sadece biraz fantastikmiş. Tabi durumlar değişti o anda ve ben hemen diziyi izlemeye başladım.
İlk bölümün bir kısmı geçmişte geçiyordu yani tarihi sayılabilir o kısım ama ben izlerken hiç sıkılmadım. Bir kez daha anladım ki olay doğru diziyi izlemekteymiş. Ön yargılarımı yıkıp yakın zamanda bol komedili bir tarihi dizi izlemeyi bile düşünüyorum. Hatta doğru diziyi bulabilmek adına önerilerinizi bekliyorum.

 Konu olarak sıradan bir doktor dizisi yerine böyle fantastik ve medikali birleştirmeleri gerçekten hoş olmuş. Diziyi izlerken bir sonraki bölümde neler olacağını kestirmek güç olduğu için bölümler arasında adeta akıp gidiyorsunuz. Her ne kadar medikal dizileri çok seviyor olsam da arada gözlerim ufakta olsa bir farklılık arıyor. Bu açıdan benim için oldukça başarılı bir dizi. İzlemenizi kesinlikle tavsiye ederim.


Adı : Deserving of the Name
Tür : Medikal, Romantik, Komedi, Fantastik
Yönetmen : Hong Jong Chan
Senaryo : Kim Eun Hee
Kanal : tvN
Yayın Yılı : 2017
Bölüm Sayısı : 16
Yayın Günü : Cumartesi - Pazar 21.00
Dil : Korece
Ülke : Güney Kore

Oyuncular : Kim Nam Gil - Heo Im
Kim A Joong - Choi Yeon Kyung
Yun Ju Sang - Choi Chun Sool
Tae Hang Ho - Min Byung Ki
Yoo Min Kyu - Yoo Jae Ha
Eom hyo Seop - Heo Jun
Yoo Min Kyu - Yoo Jin O
Mun Ka Young - Dongmakgae
Shin Rin Ah - Yeon Yi
Oh Dae Hwan - Doo Chil
Roh Jeong Eui - Oh Ha Ra
Ahn Suk Hwan - Shin Myung Hoon
Lee Dae Yeon - Professor Hwang
Lee Jae Won - Kang Man Soo
Sung Joo - Kim Min Jae
Seo Jung Yeon - Jung Yi Yeon

Konu : Heo Im, Joseon'da alanında en iyi olmasına rağmen düşük statüsünden dolayı engellenmiş ve bu yüzden bir türlü istediği başarıya ulaşamamış bir oryantal tıp doktorudur.
Heo Im bir gün zamanda yolculuk yapar ve kendisini günümüzde Seul'de bulur.



İzleme Linki : Deserving of the Name

4 yorum:

  1. Ben ağır tarihi , böyle entrikalı saraylı dizileri çok seviyorum , bu dizi de hafif gelir diye izlemedi açıkçası ama bir ara bakabilirim . Tarihide ağır sevdiğim için pek komedi izlemedim ama arang and the magistrate var , o baya eğlenceli , şimdi onu izliyorum , güzel gidiyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeme alayım bende o zaman :)

      Sil
  2. Çok tarihi kore dizileri izlediğimi söyleyemem. Belki bir önyargım vardır. 😰 Bu diziyle yıkma ümidi ile,teşekkürler Merveciğim.😍

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz