10 Eylül 2017 Pazar

Mini Kırtasiye Alışverişim

Eylülün ilk yazısı ayın malum konusu olan okula dönüş ve tabi ki bu durumun getirdiği kırtasiye alışverişim olsun dedim.
Geçen sene sınava hazırlandığım için hem kendimi motive etmek adına hemde bazı marka ve marketler yeni kırtasiye koleksiyonları çıkarınca ben ipin ucunu biraz kaçırıp banttan, renkli kağıda kadar ne varsa hepsinden alıp stok yapmıştım. Hala o zaman aldıklarımı bitiremediğim için bu sene kırtasiye alışverişi yapmayı düşünmüyordum. Ta ki marketlerin kırtasiye koleksiyonlarının olduğu broşürleri görene kadar.
Marketlerin kırtasiye ürünlerini getirişi çarşamba, perşembe, cuma şeklinde olduğundan, ben cuma çıkıp hepsini bir gezerim diye düşünmüştüm ki ben gidene kadar Şok ve A101'de pek bir şey kalmamıştı. Bim'de inanılmaz kalabalık olduğundan sadece gözüme kestirdiğim bir kaç şeyi alıp hemen çıktım. Böyle iyi de oldu aslında az ama güzel şeyler aldığımı düşünüyorum.


Ben yaklaşık 3 sene önce Kore'den keçeli kalem siparişi verdim ve o kalemler geldiğinden beridir başka renkli kalem kullanamaz oldum. Fakat bütün sınava hazırlanma sürecimde gerek fosforlu kalem yerine, gerekse not almak için kullandığım canım kalemlerim bitmeye başlayınca hemen keçeli kalem arayışına girdim. İlk olarak Faber Castell'in keçeli kalemlerini denedim ama uçları çok kalın geldi. Yinede birbirimizi idare ediyorduk ama Şok'a Pritt'in keçeli kaleminin geleceğini görünce birde onu deneyeyim dedim. İyi ki demişim ve almışım gerçekten çok güzeller, sonunda aradığım kalemleri buldum diyebilirim. Fiyatı 6 liraydı.

A4 boyutundaki üzerinde eski araba ve bisiklet resimleri olan defteri de yine Şok'tan aldım. Çok daha güzelleri varmıştı almayı da çok isterdim ama işte ben biraz geç kalmışım. Dışı plastik kapak fiyatı da 3 lira.

Şeffaf zarf dosyaları, Bim'den ihtiyacım olduğu için aldım. Tanesi 50 kuruştu ve aynısını kırtasiyeler çok daha pahalıya satıyor. Oldukça da kaliteli, ben kullanmaya başladım bile.


Gelelim bu tatlı mı tatlı not defterlerine. Kirazlı olan Şok'tan, fiyatı 2 lira. Diğerleri Bim'den 1 lira. Nasıl kullanacağım hiç bilmiyorum şimdilik sadece seyrediyorum.

Mini kırtasiye alışverişim bu kadarcıktı. Bu yazıyı yazmakta biraz geç kaldım ama umarım sizinde beğeneceğiniz bir şeyler vardır ve bitmeden alabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım benim. :)

    YanıtlaSil
  2. Şoka hemen bakmalıyımm. Kirazlı defter kalp ben .*-* Mutlu günlerde kullan hepsini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İnşallah bulursun :)

      Sil
  3. tatlişler yaa. a 101 ben de çok seviyom :)

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz